Mototisklet tutkunu bayan kurye..

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Az önce program bitti ama TV8 Ebruli programında değişik meslekten bayanlar konuktu.. Bir guvenlikçi, taksici ve kurye bayan vardı. Kurye olanın İsmi Melek Esentepe ymiş.

Genç bir bayan, arkada kocaman bir bagajlı olan honda Activa sürüyor. Ben kendisini burdan kutluyorum, tekeri düz bassın, kaza bela görmesin diyorum:cat:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Az önce program bitti ama TV8 Ebruli programında değişik meslekten bayanlar konuktu.. Bir guvenlikçi, taksici ve kurye bayan vardı. Kurye olanın İsmi Melek Esentepe ymiş.

Genç bir bayan, arkada kocaman bir bagajlı olan honda Activa sürüyor. Ben kendisini burdan kutluyorum, tekeri düz bassın, kaza bela görmesin diyorum:cat:

3 ay sonra yine sormak lazım "hala tutkun musunuz?" diye :) kuryelik motor aşkını öldürüyor azizim.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
İzmirde de vardı 45-50 yaşlarında bir bayan ablamız hatta benim kuryecilik yaptığım zamanlarda bizim işyerine gelmişti motorunu kaldırıma park etti üstünde deri yelek vardı
''selamun aleyküm motorcu lazımmı kardeşim '' demişti hepimiz şok :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
yalnız scooterden kurye motoru olmaz gibi geliyor bana. İşin ucunda para meselesi var sonuçta.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
bence kuryelik motor aşkı ile birlikte gitmiyor.tabi ben kuryeyim ve motor aşkı aşırı derecede diyen birçok insan vardır ama genel olarak kuryelik ayrı bi taraf sanki:p yine de bayan kuryemizi tebrik etmek lazım.yiğidi öldür hakkını yeme:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elin ayağın dolaşmış başlığı yazarken , mtotosiskfsdşfkdsdlet tutkunu baaaaayan kurye :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Allah kaza bela vermesin :) inşallah trafikte araba kullanan hemcinslerinden uzak durması gerektiğini biliyordur..
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
Allah kaza bela vermesin :) inşallah trafikte araba kullanan hemcinslerinden uzak durması gerektiğini biliyordur..

inşallah:) hayatımda arabayla 3 defa ufak çaplı kaza yaptım. birisi hızlı bi genç di diger ikisi bayan. umarım motorda da beni bulmazlar:/
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
elin ayağın dolaşmış başlığı yazarken , mtotosiskfsdşfkdsdlet tutkunu baaaaayan kurye :mrgreen:

heycandan olsa gerek:pivedi şekilde bizlerle paylaşmak istemiş...
bayan kurye ye sabır diliyorum ve ALLAH kaza bela göstermesin yolu açık olsun,bu güzel ülkemizin güzel bayanları nice ilklere imza atmışlardır:ilk bayan pilot Sabiha Gökçen gibi vb:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet sürekli motora kim binerse binsin yani kuryeler bıkıyor hatta motordan nefret ediyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elin ayağın dolaşmış başlığı yazarken , mtotosiskfsdşfkdsdlet tutkunu baaaaayan kurye :mrgreen:

Eğer başlık doğru ise bu bayan motosiklet tutkunu değil , mototisklet tutkunu.İkisi aynı şey değil.Yeni çıktı bu mototiskletler.:queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla sevdiğin seyi meslek olarak yapınca beli bir sure sonra o zevktende soğuyorsun işin ayrı hobin ayrı olcak bende. Ben bunu sevdiğin bir müziği uyandırma meledosi yaptığında bir süre sonra nefret etmeye benzetiyorum :)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayan motosiklet kullanıcılarına helal olsun

ama bi de böyleleri var

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Az önce program bitti ama TV8 Ebruli programında değişik meslekten bayanlar konuktu.. Bir guvenlikçi, taksici ve kurye bayan vardı. Kurye olanın İsmi Melek Esentepe ymiş.

Genç bir bayan, arkada kocaman bir bagajlı olan honda Activa sürüyor. Ben kendisini burdan kutluyorum, tekeri düz bassın, kaza bela görmesin diyorum:cat:

8 Mart Dünya Kadınlar günü ya...bayanların el attıığı her işten birer örnekler vermişler galiba...ama ben kıyamam ya...yapamaz falan muhabbetinden çok kadının gerçekten ait olmadığı yakışmadığı bazı meslekler vardır ya...onlardan biri kuryelik...üzmeyin aplamı ofiste takılsın yav...:) trafikteki öküzlerle başedemez üzerler...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
elin ayağın dolaşmış başlığı yazarken , mtotosiskfsdşfkdsdlet tutkunu baaaaayan kurye :mrgreen:

Ya aslında program bitmeden yazıyım dedim ablayı(25 yoktur belki) görsünler merak eden olur diye. öyle oldu..

yani aşk olsun biz dünya kadınlar gününde sizi yüceltelim topinkler patlatalım:rendeer: sen böyle söyle..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------

8 Mart Dünya Kadınlar günü ya...bayanların el attıığı her işten birer örnekler vermişler galiba...ama ben kıyamam ya...yapamaz falan muhabbetinden çok kadının gerçekten ait olmadığı yakışmadığı bazı meslekler vardır ya...onlardan biri kuryelik...üzmeyin aplamı ofiste takılsın yav...:) trafikteki öküzlerle başedemez üzerler...

ben görünce aslında biraz üzüldüm çünkü motor üstünde başına gelebileceklerden habersiz, trafik tecrübesinden yoksun, baya tecrubesiz bi hali vardı:pale: İnşallah başına bişey gelmez..
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
eskiden kuryelik yapıp (bmv gs 650 ile) şu an kurye patronu olan tanıdığım var.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben görünce aslında biraz üzüldüm çünkü motor üstünde başına gelebileceklerden habersiz, trafik tecrübesinden yoksun, baya tecrubesiz bi hali vardı:pale: İnşallah başına bişey gelmez..

adamların ulaşım dakikaları var...rekordan rekora koşarlar..zamanla tecrübe kazanır belki ama yaradılışta yok...Madene inen bir bayan düşünebiliyormusun...madencilikel kuryelik bence aynı statüde...aynı ağır işçilik...ikisindede canın ortada...ve gün yüzü görmüyorsun...hep bir çile cefa durumu var...

Ha Hürriyet gazetesinin 2-3 kuryesi var...hepsinin altında fazer...böyle kuryeliğede can kurban derim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst