Motosikletliyi öldürdü ama kaçamadı

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
tamamda şimdi kamyon sürücüsü nü polisler almışlar o kapıyı açan dangalak ne durumda ona ne yapmışlar acaba bilen fıkır yuruten varmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamamda şimdi kamyon sürücüsü nü polisler almışlar o kapıyı açan dangalak ne durumda ona ne yapmışlar acaba bilen fıkır yuruten varmı

katılıyorum :cat: allah rahmet eylesın
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
İyide koskoca kamyon gerçektende motosikletliyi ezdiğini tam farkedememiş olabilir. Ben belediye otobüsündeyken murat 131 e çarpmıştık yolcular olarak kazayı anlayamadık bile. Şöför bile zor anladı. Kamyon sürücüsünden ziyade kapıyı açan öküzün takibe alınması ve fena halde cezalandırılması lazım. İstisnasız her dikkatsizce kapı açana ağır sövüyorum.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.... buna benzer bir kaza ben kurye iken başımdan geçti... kapının açıldığını ve arkamdaki trafiği görünce açık kapıya vurup kapıyı yerinden sökmüştüm..... kapıyı açan bayan ise ayılmakta baya zorlanmıstı....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ALLAH rahmet eylesin. Kaza sonrası kaçan tüm sürücülerin ömür boyu hapiste kalmasını dilemişimdir hep. Aynı dileklerimi bu amcamız içinde diliyorum. Ama ne yazıkki 3 sene sonra yeniden trafikte olacaktır.
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
42
Ölene ALLAHtan rahmet diliyorum....

Ancak rahmet dilerken bu olaydan bir ders çıkarmalıyız ki başka can kayıpları olmasın.

1.Motor sürücüsü bir aracın kapısını açma ihtimalini düşünememiş.
2.Motor sürücüsü şeridini iyi kullanamamış.
3.Dikkatini trafiğe yeterince verememiş.

Eğer sağdaki araçlardan veya yayalardan gelebilecek tehlikeleri öngörerek bir sürüş yapsaydı gerekli mesafeyi koruyacaktı.
Aynı şekilde şeridini düzgün kullansa kamyon onu sollayabilmek için illaki korna vs ile uyarmak zorunda olacaktı.

Siz ne dersler çıkarırsınız,fikirleriniz nelerdir?

Katılıyorum, bu gibi kazalarda insan gerçekten üzülüyor. ALLAH CC. rahmet eylesin yakınlarına sabır versin. kamyoncu amcayada sabır versin oda böyle bi kazaya karışmak istemezdi.
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
99
vallahi araç sürücüleri Hiiiiiiiiiiç kusura bakmasinlar ben yolda kendimi bir otomobil olarak görüyorum sol tarafata yolun ortasında...hiç ama hiç kenardan gitmem ne anayolda nede trafikte..hiiiiiiiiiiiç kusura bakmasinlar bende bir aracım geçmek istiyorlarsa sollarlar !!!!!!!!!!!!!!!

o kapıyı HÖNK diye açanlara bi gün çok pis dalacam ama hadi hayırlısı az kaldi..

VEfat eden vatandaşımıza Allah' tan rahmet ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.

Vefat eden arkadasa Allah`tan rahmet diliyorum..

arkadasim senin görüslerine ise, tamamen katiliyorum...motosiklet sürücülerine yapilan davranislar tamamen insanlik disi...:farao:
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
8
allah gunahlarnı affetsin..
belki daha dıkkatlı olsaydı manevrayla kurtulabılırdı yada yavas gıtseydi..
kapıyı acan adam daha dıkkatlı olabılseydı,erken farkedıp belkı kapatabılrdı,
kamyoncu 4 gozunu acarak kullanabılırdi ws ws bunun gibi yorumlar uzadıkca uzar "keşke"..
ders cıkarmaktan,rahmet dılemekten baska yapılcak 1 sey yok..

sonuc olarak zamanı dolmuş..bu olanda sadece bi nedendi...bide böle düşünün..

topragı bol olsun...:pale:
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
en korktuğum kaza şekli......allah (c.c) ölümün bile hayırlısını versin....allah rahmet eylesin...böyle bi kazada hiçbir ekipmanın işe yarayacağını düşünmüyorum....

İnsan resmen patlıyo ,istersen full koruma ol farketmez,en pis motor kazasıdır komyon altında kalmak:santa::salut:
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
23
ALLAH rahmet eylesin zaten 1 kurşun roket ölümü 2 motorsiklet kazası ölen kardeşim mekanı CENNET OLSUN belki fazla yaklaşmasaydı arabaya bu olmazdı ama kaderin önüne geçilmio imanımızın şartı burdan her zmn her kese sölüorum KULAK ARKASI YAPMAYIN AYETEL KÜRS-İ Yİ OKUYUN ÖLE BİNİN MOTORUNUZA YAPIŞTIRIN YADA İÇ CEBİNİZE KOYUN FARKINI GÖRECEKSİNİZ ;)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ölene Allah rahmet eylesin taksiratını afetsin geride kalan yakınları içinde kamyoncu amca içinde onun yakınları içinde hepsi için çok zor bi dönem başladı Allah sabırlar versin,ayrıca dikkatsizce lönk die o kapıyı açan dangalağıda ALLAH KAHRETSİN LANET OLSUN:pr::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst