tamamda şimdi kamyon sürücüsü nü polisler almışlar o kapıyı açan dangalak ne durumda ona ne yapmışlar acaba bilen fıkır yuruten varmı
tamamda şimdi kamyon sürücüsü nü polisler almışlar o kapıyı açan dangalak ne durumda ona ne yapmışlar acaba bilen fıkır yuruten varmı
Ölene ALLAHtan rahmet diliyorum....
Ancak rahmet dilerken bu olaydan bir ders çıkarmalıyız ki başka can kayıpları olmasın.
1.Motor sürücüsü bir aracın kapısını açma ihtimalini düşünememiş.
2.Motor sürücüsü şeridini iyi kullanamamış.
3.Dikkatini trafiğe yeterince verememiş.
Eğer sağdaki araçlardan veya yayalardan gelebilecek tehlikeleri öngörerek bir sürüş yapsaydı gerekli mesafeyi koruyacaktı.
Aynı şekilde şeridini düzgün kullansa kamyon onu sollayabilmek için illaki korna vs ile uyarmak zorunda olacaktı.
Siz ne dersler çıkarırsınız,fikirleriniz nelerdir?
vallahi araç sürücüleri Hiiiiiiiiiiç kusura bakmasinlar ben yolda kendimi bir otomobil olarak görüyorum sol tarafata yolun ortasında...hiç ama hiç kenardan gitmem ne anayolda nede trafikte..hiiiiiiiiiiiç kusura bakmasinlar bende bir aracım geçmek istiyorlarsa sollarlar !!!!!!!!!!!!!!!
o kapıyı HÖNK diye açanlara bi gün çok pis dalacam ama hadi hayırlısı az kaldi..
VEfat eden vatandaşımıza Allah' tan rahmet ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.
en korktuğum kaza şekli......allah (c.c) ölümün bile hayırlısını versin....allah rahmet eylesin...böyle bi kazada hiçbir ekipmanın işe yarayacağını düşünmüyorum....