Motosikletliyi öldürdü ama kaçamadı

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
kamyonun-altinda-kalan-motosiklet-surucusu-hayatini-kaybetti-57204.jpg
39926.jpg


KONYA (İHA) - Konya'da yanından geçtiği park halindeki aracın kapısının açılmasıyla dengesini kaybeden motosiklet sürücüsü, kamyonun altında kalarak hayatını kaybetti.

Kaza saat 09.45 sıralarında merkez Karatay ilçesi Fevziçakmak Mahallesi Muhammed İkbal Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Ahmet Totan (53) idaresindeki 42 HZ 680 plakalı motosiklet, cadde üzerinde seyir halindeyken park halinde duran aracın kapısının açılmasıyla dengesini kaybetti. O sırada yanında seyir halinde olan kamyonun altına giren motosiklet sürücüsü feci şekilde hayatını kaybetti. Kazaya karışan kamyon sürücüsü kaçarak uzaklaştı. Polis ekipleri olay yerine güvenlik şeridi çekerek

incelemelerde bulundu. Olay yerine yakın bir iş yerinin güvenlik kamerasının ise kaza anını saniye saniye kaydettiği ortaya çıktı.

Görüntülerden yola çıkan Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Bürosu ekipleri, kamyonun marka ve modelini belirledi. Konya'da aynı modeldeki kamyonların listesini çıkaran polis, 60'dan fazla adrese giderek araçları incelemeye başladı.
İncelemelerini sürdüren polis, merkez Selçuklu ilçesine bağlı Sarıcalar köyünde Hamdi T.'ye (61) ait kamyonu bularak görüntüde yer alan çarpma bölgesine baktı. Kamyonda çarpma izi bulamayan polis, bu kez lastiklerin arasına dikkatlice baktığında, olay yerinde hayatını kaybeden Ahmet Totan'dan kopan et parçasını buldu. Bunun üzerine şüpheli Hamdi T. gözaltına alındı.
Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen şüphelinin, olay yerinden geçerken çarpmayı hissettiğini ancak biraz ileride durabildiğini ve baktığında bir şey görmemesi üzerine yoluna devam ettiğini söylediği öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

İHA
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Allah rahmet eylesin. kamyoncunun kaçması ayıp olmuş. kusur kamyoncudan çok park halindeki kapı açan sürücü de değil mi? park halindeki aracın sahibi soruşturulmamış mı
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Plakası: 42HZ680
Markası: ÇELİK (Motosiklet)
Modeli: 2007
Sahip Belge Tarihi: 31.07.2007
Tescil Birimi: KONYA
Renk 1: MAVİ
Renk 2: -
Cinsi: MOTOSİKLET
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: YOK
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
keşke kapıya çarpsaydıda böle bir haberi okumamış olsaydık Alalh rahmet eylesin
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Allah rahmet eylesin..
Böyle kapıyı löp diye açan dangalaklar çok var ben bisikletle çarptırm.Artık ya bi kapı kadar uzağından geçiyorum arabaların yada yavaşlıyorum:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
en korktuğum kaza şekli......allah (c.c) ölümün bile hayırlısını versin....allah rahmet eylesin...böyle bi kazada hiçbir ekipmanın işe yarayacağını düşünmüyorum....
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Allah rahmet eylesin , dikaktinizi cekiyormu bilmiyorum lakin son 3 yilin aydinlatilmis kaza , cinayet ve benzeri olaylarda kucucuk guvenlik kameralarinin ne kadar is gordugun farkindamisiniz belkide guvenlik kamera kaydi olmasa idi arac surucusu hala kayiplarda olacakdi.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ölene ALLAHtan rahmet diliyorum....

Ancak rahmet dilerken bu olaydan bir ders çıkarmalıyız ki başka can kayıpları olmasın.

1.Motor sürücüsü bir aracın kapısını açma ihtimalini düşünememiş.
2.Motor sürücüsü şeridini iyi kullanamamış.
3.Dikkatini trafiğe yeterince verememiş.

Eğer sağdaki araçlardan veya yayalardan gelebilecek tehlikeleri öngörerek bir sürüş yapsaydı gerekli mesafeyi koruyacaktı.
Aynı şekilde şeridini düzgün kullansa kamyon onu sollayabilmek için illaki korna vs ile uyarmak zorunda olacaktı.

Siz ne dersler çıkarırsınız,fikirleriniz nelerdir?
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
vallahi araç sürücüleri Hiiiiiiiiiiç kusura bakmasinlar ben yolda kendimi bir otomobil olarak görüyorum sol tarafata yolun ortasında...hiç ama hiç kenardan gitmem ne anayolda nede trafikte..hiiiiiiiiiiiç kusura bakmasinlar bende bir aracım geçmek istiyorlarsa sollarlar !!!!!!!!!!!!!!!

o kapıyı HÖNK diye açanlara bi gün çok pis dalacam ama hadi hayırlısı az kaldi..

VEfat eden vatandaşımıza Allah' tan rahmet ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
allah rahmet eylesin
caydırıcı cezalar türk hukukuna tecelli etmedikçe
biz bu haberleri okumaya devam edeceğiz:farao:
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
79
Öncelikle allah rahmet eğlesin çok zor yakınları için,fakat arkadaşlar lütfen hem iğneyi hem çuvaldızı bi batıralım kendimize benim gördüğüm motorsiklet kazalarının 100de99 u hep bizde.
Dikkatsizlik,aşırı hız vs... kamyoncunun bir suçu yokki burda... bu riskleri göze almadan bi tarafımız kesmeden binmeyelim.
saygılar
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
''pardon'' denilerek geçiştirilen küçücük bir hatanın sonucu bukadar agır olabiliyo malesef. kapıyı açmadan önce kontrol etse belki bu acı durum hiç yaşanmazdı...

Allah rahmet eylesin. sevenlerine sabır versin....
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
yolları otopark zanneden çok kişi var Şerit ihlali de Sonuç bi can acı gerçekten acı.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Ölene ALLAHtan rahmet diliyorum....

Ancak rahmet dilerken bu olaydan bir ders çıkarmalıyız ki başka can kayıpları olmasın.

1.Motor sürücüsü bir aracın kapısını açma ihtimalini düşünememiş.
2.Motor sürücüsü şeridini iyi kullanamamış.
3.Dikkatini trafiğe yeterince verememiş.

Eğer sağdaki araçlardan veya yayalardan gelebilecek tehlikeleri öngörerek bir sürüş yapsaydı gerekli mesafeyi koruyacaktı.
Aynı şekilde şeridini düzgün kullansa kamyon onu sollayabilmek için illaki korna vs ile uyarmak zorunda olacaktı.

Siz ne dersler çıkarırsınız,fikirleriniz nelerdir?

Aynen öyle motosiklet sürücüsü bütün araba kullananların afedersiniz kazma olduğunu hesaba katmadan sağ şeride yapışık gitmiş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık valla yukarda da yazmışsınız ufak hataların bedeli ağır olabiliyo ,o park halindeki araç biraz '' dikkatli '' olsaya .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst