Motosikletliyi kovalayan ekip aracı takla attı.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
ADANA'da ‘dur’ ihtarına uymayan motosikletli bir genci kovalayan polis otosu, sürücüsünün direksiyon kontrolünü kaybetmesi sonucu 2 takla attı. Kazanın ardından telsiz anonsuyla yardım isteyen yaralı 3 polis memuru, ambulansla kaldırıldıkları hastanede tedavi altına alındı.

D13134402.jpg


Kaza, saat 10.00 sıralarında Çamlıbel Mahallesi 2881 Sokak üzerinde meydana geldi. Asayiş Ekipler Amirliği'ne bağlı 01 A 7959 plakalı polis ekibi, ara sokaklarda durumundan şüphelendikleri 01 BJ 452 plakalı motosikleti durdurmak istedi. Polis ekiplerinin ‘dur’ ihtarına uymayarak kaçan motosikletli genç ile polis ekipleri arasında kovalamaca başladı. 35 yaşındaki polis memuru İsmail Doğaç, bir ara direksiyon kontrolünü kaybetti ve araç yoldan çıkarak takla attı. 2 takla attıktan sonra boş arazi içerisinde yan yatmış halde duran ekip otosundaki memurlar sürücü Doğaç ile 34 yaşındaki İbrahim Ağzıdeli ve 36 yaşındaki Kerim Çölgeçem çeşitli yerlerinden yaralandı. Yaralı polisler, kazanın ardından telsizle haber merkezine, ‘7959 merkez, takla attık ambulans gönderin’ şeklinde anons geçti. Yaralılar gelen ambulansla kaldırıldıkları Adana Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Yaralı memurların sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Polis ekiplerinden kaçan motosiklet ise Yenidoğan Mahallesi 50 Sokak içerisinde terk edilmiş halde bulundu. 25 yaşındaki Alper Aktaş'a ait olduğu tespit edilen motosiklet, Cumhuriyet Polis Merkezi'ne götürüldü. Kazayla ilgili soruşturma başlatan polis ekipleri, kazadan sonra kaçan Aktaş'ı yakalamak için çalışmalarını sürdürüyor.


Hürriyet
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Yazik yazik...
Vatandasin veergisinden giden aracami yanayim...
Gorevini yapmaya calisan polisimizemi...

Arkadaslar sieddetle bundan once oldugu gibi bundan boylede bu forumda olsun olmasin A2 ehliyeti olmayip motosiklet kullanan herkesi en agir sekilde kiniyorum..
 
Katılım
28 Kas 2008
Mesajlar
153
benimde ehliyetim yok...binmiyorum..daha bugün polis okulu sınavına girdim...eğer trafik polisi olursam "0 taviz":farao:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
neden binerler anlamiyorum zaten 2 teker ustu...
tehlikeyi 2 ye katliyip kaza anindada tum suc benimdir demek bu....
Yazik yazik Kimseyi dusunmeyin ana babalar nasil yetistirdi ne zorluklar cekti onu dusunuverin Akliniz yetiyosa...
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
ben biniyorum , ama kışın burada trafik "0" kimsecikler yok ...

şubat'tada ehliyetimi alacağım kısmetse.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
valla şüpheli gördüler demi durdurmak istediler yoksa sırf ceza yazmak içinmi ?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
valla şüpheli gördüler demi durdurmak istediler yoksa sırf ceza yazmak içinmi ?

Ben polisin ceza yazmak için durdurması gibi birşey olduğuna inanmıyorum, inanmam da. Yaptığım yolculuklarda defalarca durduruldum. Hatta bir keresinde mola verdiğim bir lokantanın önünden henüz hareket ederken bile durduruldum. Ehliyetin ıvırın zıvırın tamamsa belgelerini eline verip "iyi yolculuklar" deyip gönderiyorlar. Ha bir şeyin eksikse cezayı yersin ve "ceza için durdurulmuş" olursun tabii :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Ben polisin ceza yazmak için durdurması gibi birşey olduğuna inanmıyorum, inanmam da. Yaptığım yolculuklarda defalarca durduruldum. Hatta bir keresinde mola verdiğim bir lokantanın önünden henüz hareket ederken bile durduruldum. Ehliyetin ıvırın zıvırın tamamsa belgelerini eline verip "iyi yolculuklar" deyip gönderiyorlar. Ha bir şeyin eksikse cezayı yersin ve "ceza için durdurulmuş" olursun tabii :)

::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn kesinlikle katılıyorum.bir hafta içinde defalarca durduruldum ama hiçbirinde ceza yemedim.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
91
polislere büyük geçmiş olsun.bu yaralı polislerimiz gerçekten görevini yapmaya çalışanlardan, nerden mi anladım? silahlarını çekip kaçanı vurmamışlarda ordan anladım.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
benimde ehliyetim yok...binmiyorum..daha bugün polis okulu sınavına girdim...eğer trafik polisi olursam "0 taviz":farao:


acikcasi binmediginize hic inanasim gelmiyor.Mutlaka binmissinizdir . ve bu sekilde motor kullanmis biri olup da sifir taviz demek bana ilginc geliyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 PM ----------

Ben polisin ceza yazmak için durdurması gibi birşey olduğuna inanmıyorum, inanmam da. Yaptığım yolculuklarda defalarca durduruldum. Hatta bir keresinde mola verdiğim bir lokantanın önünden henüz hareket ederken bile durduruldum. Ehliyetin ıvırın zıvırın tamamsa belgelerini eline verip "iyi yolculuklar" deyip gönderiyorlar. Ha bir şeyin eksikse cezayı yersin ve "ceza için durdurulmuş" olursun tabii :)


abi oyle bir genelleme olmaz bende ne polisler de var iyi de var kotu de var. bizim burada emekli bir trafik polisi var corbaciya gitmek icin yoldan araba ceviriyordum almazlarsa basiyordum cezayi diyor.bizzat bana dedi bunu .
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
abi oyle bir genelleme olmaz bende ne polisler de var iyi de var kotu de var. bizim burada emekli bir trafik polisi var corbaciya gitmek icin yoldan araba ceviriyordum almazlarsa basiyordum cezayi diyor.bizzat bana dedi bunu .

Doğrudur :pr: Ne diyeyim ... demeyeyim... yok kendi kendime diyeyim kimse duymadan
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
benimde ehliyetim yok...binmiyorum..daha bugün polis okulu sınavına girdim...eğer trafik polisi olursam "0 taviz":farao:

böyle yaparsanda bir çok kişinin hakkına girersin demiş olıyım adam garibandır palakssı kaskı vardır bişey demezsin ama gidipte o adamı durdurup 1.500 tl cezatıda ödedttrirsen ne kadar çok ahını alıorsın kardeşim kaskın plakn varmı motrun orjinalmi ozman motoru durdurma

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 AM ----------

bu polsilerde nerde gidiyo gariban ceza ödeyemiyecek kişlileri durduruyo çok sinir oluyorum aynasız herifller
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
arkadaşlar bundan sonra dikkatli olun polisler yanlarına bırakmaz. sakın kaçmaya çalışmayın. antalyadaki vaka tekrar olur. sıkarlar kurşunu.

kaççaksanızda racinginiz olsun (cbr diil esas bişey)
ehliyetinize filn dkkat edin motorculara taviz min düşer bu olaydan sonraaa
 

ygr

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
36
evrak tamamsa polis ceza yazmıyormuş. yazmayacak tabi
bi de elini öpseydin polisin.
bugun bu ülkede ''türk polisi rüşvet almaz kardeşim '' diyebilen bi adam kalmadı.kepazeliğe bakın ki memleket bu halde..herkes biliyor suistimalleri..
hoşgörü olacaksa da herkes için olacak,ceza olacaksa da herkes için...
sen evrakların eksik gezme,ama polisin de bi çorba çıkarmı diye zırt-bırt durdurmasına da razı olma,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst