- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #21
evrak tamamsa polis ceza yazmıyormuş. yazmayacak tabi
bi de elini öpseydin polisin.
bugun bu ülkede ''türk polisi rüşvet almaz kardeşim '' diyebilen bi adam kalmadı.kepazeliğe bakın ki memleket bu halde..herkes biliyor suistimalleri..
hoşgörü olacaksa da herkes için olacak,ceza olacaksa da herkes için...
sen evrakların eksik gezme,ama polisin de bi çorba çıkarmı diye zırt-bırt durdurmasına da razı olma,
Kardeşim buradaki her fikre karşı çıkabilirsin ama düşüncelerini hakaret etmeden söylemelisin. Şİmdi bende bu seviyeye uygun yazmaya başlarsam bunun sonu gelmez.
Son düzenleme: