hep kova oğlak ağırlıklı

bende ikizler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 PM ----------
Yahu hala bu burçlara fallara filan inananlar var mı?
kardeş burç olayı, insanın doğduğu mevsim e ve ay a göre, bazı özellikler taşımasıdır, burç olayı vardır, ama falcıların atıp, tutması gibi değildir, olay bazı insanların, burçlarına göre, bazı hal ve hareketleri taşımasıdır, bunlar normal insanlar için geçerli olabilir, idealist, inançlı yada hayatına aşırı prensipler koyan, insanlara, burç falan alakadar etmez, inandığı gibi yaşamaya çalışır, çünkü, genel olarak burç olayları budur ve ben ikizler burcunun özelliklerini az çok taşıyorum, mesela burcumda, aşırı kararsız, ani fikir değiştirir, diyor, bende genelde var, sadece kısa örnek ,