motosikletliler en çok hangi BURÇtan ?? !!

Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
arkadaşlar oğlak en yakın rakibi aslanın 4 farkla önünde...
eee..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslan motora'da biner arabayada :mrgreen: ASLAN :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletçi burcu işte :mrgreen:

Yükselenim de burcum da YAY
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yahu hala bu burçlara fallara filan inananlar var mı?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Erol BüyükBURÇ :p puhahaha benim burcum YAY yükselenim aslan alçalanım akrep satürnün etkisinde kalanım balık jupitere kafa atanımda hamsi =) ne kadar az YAY varmış be demek bizden motorcu olmaz :p
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
hep kova oğlak ağırlıklı :) bende ikizler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 PM ----------

Yahu hala bu burçlara fallara filan inananlar var mı?

kardeş burç olayı, insanın doğduğu mevsim e ve ay a göre, bazı özellikler taşımasıdır, burç olayı vardır, ama falcıların atıp, tutması gibi değildir, olay bazı insanların, burçlarına göre, bazı hal ve hareketleri taşımasıdır, bunlar normal insanlar için geçerli olabilir, idealist, inançlı yada hayatına aşırı prensipler koyan, insanlara, burç falan alakadar etmez, inandığı gibi yaşamaya çalışır, çünkü, genel olarak burç olayları budur ve ben ikizler burcunun özelliklerini az çok taşıyorum, mesela burcumda, aşırı kararsız, ani fikir değiştirir, diyor, bende genelde var, sadece kısa örnek ,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst