- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@Shrieker
Bu dediklerine zaten itirazım yok. Bu olayda polisin ateş etmeden önce yapması gereken birçok şey var ve bunların hiçbirini yapmadığı için de polis suçludur. Ancak şunu da unutmamalıyız, SUÇLU OLDUĞU KESİN OLMAYAN kişi dediğiniz çocuk suçlu olmasa neden kaçsın? Zevk için mi? Mutlaka onun da bu işte suçu var. Polisin dur ihtarına uymayıp kaçmak zaten suçtur! O yüzden polis dur diyorsa duracaksın, kaçıyorsan da her türlü sonucu göze almışsın demektir. Demek istediğim şey kısaca buydu. Yoksa bu olayda polis haklıdır diye birşey dediğim yok. Birçok polis görevinde haddini aşıyor, bu ülkemizin bir gerçeği..Canı bizzat yanmış biri olarak (kuzenim 4 yıl önce akıl sağlığı yerinde olmayan bir polis tarafından 1 metre mesafeden vurularak katledildi) SUÇLU OLDUĞU KESİN OLMAYAN bir insana polisin ateş açmasını ASLA içime sindiremem. Bu resmen görevi suistimaldir. O çocuğu yakalamak için silahı doğrultup ateş etmeden önce yapabileceği tonla şey vardı o polisin. Bunlar disiplin soruşturması raporunda açıkça belirtilmiş.