.
nerden bilelim terörist olmadığını...
Bir insanin terorist olup olmadigi ates ederek mi anlasilir Huceyn?
Vuralim abi.
Teroristse bir serefsiz eksilir.
Degilse tuh be deriz.
Boyle mantalite olur mu?
Polisin gorevi ayak ustu yargilayip asmak mi?
**************************
Bu konulari daha once konusmustuk.
Tartisma çigirindan çikinca, konu kitlendi ve mesajlar silindi.
Ogunden bu gune tartismayi biraz ogrenmisiz gibi duruyor.
Insallah ayni seviyede devam ederiz.
Elestirirken ipin ucunu da kaçirmamak lazim.
Bir kaç kisinin yaptigi yanlisi tum polis teskilatina yamamaya çalismak da yakisik almaz.
Polis dur dediginde durmamak için geçerli sebepleriniz olabilir.
Sanirim silinen konuya yazmistim.
Kisaca tekrar yazayim.
Canim kadar sevdigim ve birlikte buyudugumuz bir arkadasimin kaza haberini almistim.
20 yil kadar oldu.
Motosikletime atladigim gibi kaza yerine firladim.
Once bir ekip arabasi dustu pesime.
Sonra sivil polisler.
Sehiri çikar çikmaz 2 jandarma jipi ve bolge trafik arabalari da onumu kesmeye çalisarak dahil oldular olaya.
Tam 15 km kovaladilar beni.
Umurumda bile degildi.
Tek amacim kaza yerine bir an once varmakti.
arkadasim kucagimda öldü.
Biraz once beni kovalayan polisler yanima gelip basin sag olsun dediler.
Sanki bir az once beni kovalayan insanlar ve yakalarlarsa neler yapacaklarini tahmin bile edemedigim insanlar onlar degildi.
Eger o polisler de bu olaydaki polisin kafasinda olsaydi, bugun olu bir adam olacaktim.
Kaldi ki çocuklugum, motosikletimi kaptirmamak için polislerle kovalanbaç oynayarak geçti.
O riski almaya degermiydi?
diye sorabilirsin.
Bana bin defa da sorsalar, deger derim....
***********
Bu konu yargiya intikal etmis.
Turk adaletinin geregini yapacagina inanmak istiyorum.