Motosikletli genci vuran polis: Görevimi yaptım

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
poliste olsa kimsenin kimseye ateş etmeye hakkı yok, tamam oda ölmesini istememiştir ama aklı ermiyomu o mesafeden nasıl olucakta ayagına isabet ettirecek. Sırf günün kahramanı olmak için hangi niyetle ateş ettiğini hepimiz biliyoruz, bu resmen adam öldürmeye teşebbüs. o zaman ölen cocuunda babası polisin kafasına sıktın.. madem bu ülkede adalet var ikiside aynı şartlarda yargılanır.. :farao:
öyle üniformanın arkasından artislik yapması kolay..
kim ne derse desin bu ülkede namusuyla görevini yapan polislerin sayısı bir elin parmağını geçmez..

polise silahta vermeyelim o zamn.
yapmayın allah aşkına.
ben zaten iyiki vurmuş demiyorum.
duruyor ve sonra gazlıyor.
polis bu arada kaskını çıkarmış.en kısa yoldan sıkıyo.ve istem dışı öldürüyor.
keşke ölmeseydi ama burda polisleri kötülemenin niye sıktı demenin manası yok.
motosikleti çalınan adam bile bunları asmak lazım,nerde bu polis derken.görünce sıksın kafasına derken neydiği belirsiz kaçan adama sıkması gayet normal geliyor bana.
tekrarlıyorum keşke ölmeseydi.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
4
Olayı Tam Olarak Bilmiyoruz Ama Yinede Ne Olursa Olsun O Gencede Ailesinede Yakınlarınada Yazık
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Nereye isabet ettirdiğine bağlı. Çünkü genelde ayaklara sıkarlar. Ateş etme yetkisi olabilir ama bir insanı öldürme yetkileri yok. Polis de olsa suçtur..

eğer motoru scooter sa ayağına ateş etme ihtimali geriden pek yok.Ki kaçan adamın terörist olma ihtimali de var.Arkadaş cezasına razı gelmemiş daha büyük bir ceza almış.Kader işte...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
2 gun boyunca turlu iskenceler sonrasinda hakim karsisina 2 sayfa dolusu devlet hastanesinden aldigim rapor ile dikildim , memur tek fiske vurmadim dedi ve mahkeme orantili guc kullanilmisdir sonucuna vardi , yanimda calisan arkadas uzerimi degistirmem icin kiyafet getirdiginde beni tanimadi yuz yuze bakiyor olmamiza ragmen , ne orani ne gucu , Ali kiran Bas kesen diye bir tabir vardir.

Birde vicdani rahat'mis , nasil bir vicdan ile gorev yapiliyorsa artik bu ulkede..

Insanin kendi vicdanini sorgulayasi geliyor.

neyse ..

Allah rahmet eylesin , geride kalanlara sabir.


Selam, geçmiş olsun AB insan hakları mahkemesi yolunu denedin mi?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kaçan genç sana silahmı çektide görevini yaptın???? silahı bile olmayan birinin ardından ateş eden sen! görevini kötüye kullanan sen! suçlu sen! herşey kabak gibi ortada... yazık diyorum başka bişiy demiyorum......bide gencin babasını hastanelik etmişler bugün bukadarda olmaz....adamın agzı yüzü kan içinde onuda vurun tam olsun.....
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Asıl suç kaçanda,polisin ateş etme yetkisi de var.Allah rahmet eylesin yine de...

vurulan yakının kardeşin, olsaydı yine böyle düşünebilecekmiydin. Elbette kurallar ve kanunlar var. bilirkişi rapru bile polis motoru daha hızlı güç kullanılmadanda bu çocuk yakalanabilirdi diyo.. Vicdan en iyi polistir. o çocuğu vuran polis baba değilmi ..biri onun evladını durmadı diye vursa .. arkadaş görevini yapmış diyebilecekmiydi.

belli ya ehliyeti yoktu yada belgelerinde sorun vardı kaçtı.. kaçmasını haklı göstermiyorum ama neden bu.. cezası ölümmü olmalı .. yazık çok yazık..

En azından bu gibi suçların yargılanabilecek kadar uygarlaştığımız için dua ediyorum daha önce ört bas ediliyodu bu tip suçlar. Kanunları uygulamakla görevli kolluk kuvvetleri en başta kurallara riayet etmekle yükümlülerdir.

sanığın bilirkişi raporu dahilinde verilecek en ağır cezaya çarptırılması kamu vicdanını rahatlatacaktır.
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
99
Türkiyede insanin degeri maalesef yok...bir insani, bir polis görevlisi bu kadar rahat ve kolay vurabiliyorsa, pes dogrusu...takibe alabilirdi veya diger güvenlik güclerine bildirebilirdi..
yaptigi göreve bakin siz..
ALLAH rahmet etsin ve yakinlarina sabir versin..
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Asıl suç kaçanda,polisin ateş etme yetkisi de var.Allah rahmet eylesin yine de...

zaten direk kaçıp ta bi sıkma yok ki.
önce duruyor.daha sonra birden hızlanıyor ve kaçmaya çalışıyor.
amacının öldürmek olduğunuda düşünmüyorum.kimse istemez böyle bir durumu.
polisi haklı buluyorum.bu benim görüşümdür.

İnsan hayatına ne kadar değer verdiğinizi görmek gözlerimi yaşarttı doğrusu...

Ortada silahlı mukavemet olmaksızın polisin silah kullanması kanunen mümkün olabilir ama insani değildir arkadaşlar. Yapan da insan olamaz.

Ha bu arada silahsız birine arkadan ateş edene de bizim oralarda ne dendiğini buraya yazsam tahminen forumda yasaklanırım. Sahi polisi haklı bulan arkadaşlar, siz neredensiniz? Aynı dünyada yaşadığımızdan emin değilim.

Önce insan hakları arkadaşlar. O yoksa hiçbirşey olmaz. Polis vazife ve selahiyetleri kanunu (görev ve yetkileri) kanunu değiştikten sonra ne kadar çok insanın polis şiddeti sonucu öldüğünü yada yaralandığını hiç mi takip etmiyorsunuz???
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
polise silahta vermeyelim o zamn.
yapmayın allah aşkına.

Yaşadığın yeri medeni bir ülkeyle kıyaslamak istiyorsan, İngiltere'de trafik polislerinin ve bizdeki asayiş'e denk gelen yaya polislerin ateşli silah taşımadığını hatırlatayım. Bu tip polislerde sadece cop ve taser var İngiltere'de. Eğer ateşli silah tehdidi varsa, bunlarla mücadele edecek ateşli silah taşıyan devriye arabaları var o kadar.

Bu olayın özü şudur arkadaşlar.

3 kuruşluk adamın eline 5 kuruşluk silah verirseniz böyle şeylerin olması doğal. Karaktersiz bir kişinin beline silah verdiğinizde, kendini şah da görür padişah da. O'na göre artık kendisi kraldır, baş kesme, can alma hakkı vardır.


Bu olay bizim hala taş devrinde olduğumuzun en güzel örneğidir. Ben polis değilim tam ne yapılması gerekiyor böyle bir durumda bilemem ama, plakası belli, motorun rengi belli, üstündekinin eşgali belli, herşey belli.

Ateş açan polis memuru bu olayda hem polis, hem yargıç hem de cellat olmuştur.

Böyle bir olay medeni bir ülkede yaşanmış olsaydı -olaydan beri geçen süreye bakıyorum da- bu suçu işleyen polisin yargılaması sonuçlanmış ve ömür boyu hapis cezasının en az 1. yılı tamamlanmış olurdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
vuracak kadar ne bu ya silahla ateş etme yetkisini yanlış kullanmış
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
polise silahta vermeyelim o zamn.
yapmayın allah aşkına.
ben zaten iyiki vurmuş demiyorum.
duruyor ve sonra gazlıyor.
polis bu arada kaskını çıkarmış.en kısa yoldan sıkıyo.ve istem dışı öldürüyor.
keşke ölmeseydi ama burda polisleri kötülemenin niye sıktı demenin manası yok.
motosikleti çalınan adam bile bunları asmak lazım,nerde bu polis derken.görünce sıksın kafasına derken neydiği belirsiz kaçan adama sıkması gayet normal geliyor bana.
tekrarlıyorum keşke ölmeseydi.

derebeylik düzeniylemi yaşıyosun..sıkın kafasına polat alemdar gördüm seni bu gün .. limonmu sıkıyosun ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asıl suç kaçanda,polisin ateş etme yetkisi de var.Allah rahmet eylesin yine de...

Arkadaşım En kötü Moto Polisin aLtında Varadero var Ve Kesinliqle Yakalayabilirdi.. Artı Orantılı Güçten haberin yoq Sanırım...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Yaşadığın yeri medeni bir ülkeyle kıyaslamak istiyorsan, İngiltere'de trafik polislerinin ve bizdeki asayiş'e denk gelen yaya polislerin ateşli silah taşımadığını hatırlatayım. Bu tip polislerde sadece cop ve taser var İngiltere'de. Eğer ateşli silah tehdidi varsa, bunlarla mücadele edecek ateşli silah taşıyan devriye arabaları var o kadar.

Bu olayın özü şudur arkadaşlar.

3 kuruşluk adamın eline 5 kuruşluk silah verirseniz böyle şeylerin olması doğal. Karaktersiz bir kişinin beline silah verdiğinizde, kendini şah da görür padişah da. O'na göre artık kendisi kraldır, baş kesme, can alma hakkı vardır.


Bu olay bizim hala taş devrinde olduğumuzun en güzel örneğidir. Ben polis değilim tam ne yapılması gerekiyor böyle bir durumda bilemem ama, plakası belli, motorun rengi belli, üstündekinin eşgali belli, herşey belli.

Ateş açan polis memuru bu olayda hem polis, hem yargıç hem de cellat olmuştur.

Böyle bir olay medeni bir ülkede yaşanmış olsaydı -olaydan beri geçen süreye bakıyorum da- bu suçu işleyen polisin yargılaması sonuçlanmış ve ömür boyu hapis cezasının en az 1. yılı tamamlanmış olurdu.

bugün orda burda polise taş atma cesareti sergileyen insanların dayanağı da zaten polislerin yetkilerinin kısıtlanmış olmasıdır.
arkadaşımda ehliyeti olmadığı için polisten kaçıyor.böyle yapma diyorum yaw yakalasalar nolacak diyor!!!
şu sorumusuzluğu görüyorsunuz değil mi?hep bu yüzden işte.
kaçmıcak abi.kaçarsa da sonuçlarına katlanacak.
nerden bilelim terörist olmadığını...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tipik bir polis terörü...bu sefer yanlışlıkla KATİL olmuş...


inşallah müebbet yerde kanundaki boşluklardan yırtmaz...bunu yazan polis çocuğu BEN...
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
173
ne istedin be allahın cezası o gencecik çocuktan.:salut:ya sanki istese yakalamıcak silah varya ellerinde kral kesiliyolar.
TOPRAĞIN BOL OLSUN MOTOSİKLETLİ KARDEŞİM:pale:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
bana kimse kanunen ateş etme yetkisi olduğunu falan anlatmaya çalışmasın !
Yerim öyle yetkiyi ben. Komutan onay vermeden teroristi bile vuramıyorsun!
17 yaşında birine ateş edebilen zihniyetin cezalandırması ve bu gibi içinde şiddet eğilimi bulunan insanların polis olmalarına mani olunması gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
nerden bilelim terörist olmadığını...

Bir insan suçlu olduğu kanıtlanıncaya kadar suçsuzdur. Ama nedense bizde tam tersi geçerli. Suçlu olmadığı kanıtlanana kadar suçlu muamelesi görüyor. Eh, böyle düzene böyle polis. Ne diyeyim daha...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst