- Katılım
- 30 May 2009
- Mesajlar
- 68
zaman gösterir herşeyi ben pek umutlu degilim düzgün yapcaklarını işlerini karakol polisleri gibi kahvede oturmasınlarda
doktor olup da kahvede oturacak ha-hiç olmadı bi acil servise uğrar da yine de kahveye gidip de zaman öldürmez herhalde.hem altında motor warken ne kahvesi ne oturması.
doktor meslektaşlarımın başarılarının devamını dilerim,hatta ben de onlardan biri olmak isterim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 AM ----------
zaman gösterir herşeyi ben pek umutlu degilim düzgün yapcaklarını işlerini karakol polisleri gibi kahvede oturmasınlarda
doktor olup da kahvede oturacak ha-hiç olmadı bi acil servise uğrar da yine de kahveye gidip de zaman öldürmez herhalde.hem altında motor warken ne kahvesi ne oturması.
doktor meslektaşlarımın başarılarının devamını dilerim,hatta ben de onlardan biri olmak isterim.