Motosikletli Doktorlar

Katılım
30 May 2009
Mesajlar
68
zaman gösterir herşeyi ben pek umutlu degilim düzgün yapcaklarını işlerini karakol polisleri gibi kahvede oturmasınlarda

doktor olup da kahvede oturacak ha-hiç olmadı bi acil servise uğrar da yine de kahveye gidip de zaman öldürmez herhalde.hem altında motor warken ne kahvesi ne oturması.

doktor meslektaşlarımın başarılarının devamını dilerim,hatta ben de onlardan biri olmak isterim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 AM ----------

zaman gösterir herşeyi ben pek umutlu degilim düzgün yapcaklarını işlerini karakol polisleri gibi kahvede oturmasınlarda

doktor olup da kahvede oturacak ha-hiç olmadı bi acil servise uğrar da yine de kahveye gidip de zaman öldürmez herhalde.hem altında motor warken ne kahvesi ne oturması.

doktor meslektaşlarımın başarılarının devamını dilerim,hatta ben de onlardan biri olmak isterim.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.Umarım faydalı olur :)
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
Yakında motosikletli itfailerde çıkar :cherry:

dediğin çok mantıklı kocaman itfaye arabaları daracık sokaklardan geçecem diye uğraşırken evler yanıyor. motorlu ekipler hemen gitcen yangın musluğunla evi söndürcek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 PM ----------

doktor olup da kahvede oturacak ha-hiç olmadı bi acil servise uğrar da yine de kahveye gidip de zaman öldürmez herhalde.hem altında motor warken ne kahvesi ne oturması.

doktor meslektaşlarımın başarılarının devamını dilerim,hatta ben de onlardan biri olmak isterim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 AM ----------



doktor olup da kahvede oturacak ha-hiç olmadı bi acil servise uğrar da yine de kahveye gidip de zaman öldürmez herhalde.hem altında motor warken ne kahvesi ne oturması.

doktor meslektaşlarımın başarılarının devamını dilerim,hatta ben de onlardan biri olmak isterim.

ben doktorlardan öle bişey beklemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst