Motosikletlerin hız sınırını biliyormusunuz.

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ugurozvar' Alıntı:
slm
ben yeni başlayanlardanım
aynaları nasıl ayarlayacağımı bilmiyorum
yardımcı olurmusunuz

afferiim...
bu başlıkta ne anlatılıyor hiç okumadın değil mi?
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
13
ya arkadaşlar hız sınırlarına uydugum zaman çok fazla tehlike yaşıyorum.mesala gecen gün yolda 40-50 km hızla ara gazı vere vere gidiyordum.Çünkü Egzost u daha bir gün önce actırmısım mondial 150 Rf ile zzr1100 Misali bir sesle gidiyorum.biyandan egzost a bakıyom biyandan yola derken solumdaki aracı bir anda önümde gördüm yani adam direk önüme kırıverdi direksyonu.Yapabileceğim hiç bişe yoktu frene bile basamadan direk göbekten daldım aarabaya..Ön pirkete felan 8 şeklini aldı ve bi 100 milyon hasar arabada da baya bi hasar ama adam suclu oldugunu anladığı için kaçtı allahtan çünkü bende ehliyet yok :) ama ben o yolda 80 - 90 km hızla en önden gitseydim kimse önüme kıramazdı çünki önümde araba olmazdı :cherry:
İşte arkadaşlar hız sınırı bundan ibaret
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
marijuana07' Alıntı:
ya arkadaşlar hız sınırlarına uydugum zaman çok fazla tehlike yaşıyorum.mesala gecen gün yolda 40-50 km hızla ara gazı vere vere gidiyordum.Çünkü Egzost u daha bir gün önce actırmısım mondial 150 Rf ile zzr1100 Misali bir sesle gidiyorum.biyandan egzost a bakıyom biyandan yola derken solumdaki aracı bir anda önümde gördüm yani adam direk önüme kırıverdi direksyonu.Yapabileceğim hiç bişe yoktu frene bile basamadan direk göbekten daldım aarabaya..Ön pirkete felan 8 şeklini aldı ve bi 100 milyon hasar arabada da baya bi hasar ama adam suclu oldugunu anladığı için kaçtı allahtan çünkü bende ehliyet yok :) ama ben o yolda 80 - 90 km hızla en önden gitseydim kimse önüme kıramazdı çünki önümde araba olmazdı :cherry:
İşte arkadaşlar hız sınırı bundan ibaret

Çok geçmiş olsun, motosiklet kazalarının büyük bir çoğunluğu senin kazan gibi oluyor, demekki ne yapacağız gaza basacağız, ama ölçülü.

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst