- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,956
- Motosikleti
- Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ugurozvar' Alıntı:slm
ben yeni başlayanlardanım
aynaları nasıl ayarlayacağımı bilmiyorum
yardımcı olurmusunuz
afferiim...
bu başlıkta ne anlatılıyor hiç okumadın değil mi?
ugurozvar' Alıntı:slm
ben yeni başlayanlardanım
aynaları nasıl ayarlayacağımı bilmiyorum
yardımcı olurmusunuz
marijuana07' Alıntı:ya arkadaşlar hız sınırlarına uydugum zaman çok fazla tehlike yaşıyorum.mesala gecen gün yolda 40-50 km hızla ara gazı vere vere gidiyordum.Çünkü Egzost u daha bir gün önce actırmısım mondial 150 Rf ile zzr1100 Misali bir sesle gidiyorum.biyandan egzost a bakıyom biyandan yola derken solumdaki aracı bir anda önümde gördüm yani adam direk önüme kırıverdi direksyonu.Yapabileceğim hiç bişe yoktu frene bile basamadan direk göbekten daldım aarabaya..Ön pirkete felan 8 şeklini aldı ve bi 100 milyon hasar arabada da baya bi hasar ama adam suclu oldugunu anladığı için kaçtı allahtan çünkü bende ehliyet yokama ben o yolda 80 - 90 km hızla en önden gitseydim kimse önüme kıramazdı çünki önümde araba olmazdı :cherry:
İşte arkadaşlar hız sınırı bundan ibaret