MOTOSİKLETLERE VERGİ İNDİRİMİ SÜRESİ UZATILDI !

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Mobilya, otomobil, konut, motosiklet, tapu harcı ve ticari araçlarda ÖTV ve KDV indirimlerinin süreleri Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla uzatıldı.

Motosikletlerdeki 250 cc ve altında bulunanlar için ÖTV’nin sıfırlanması 30/06/2019 tarihine kadar sürecek.

Kararlar 1 Nisan 2019 tarihi itibariyle yürürlüğe girecek.
 

Ekli dosyalar

  • motosiklet-vergi-indirimi-suresi-hangi-tarih.jpg
    motosiklet-vergi-indirimi-suresi-hangi-tarih.jpg
    73.2 KB · Görüntüleme: 16,719
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
98
Haber doğru ise motosikletler için de geçerli olur. Tüm indirimleri devam ettirip motosikletinkini kaldırmazlar heralde...
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
Konu başlığında hata var üstte yazılan resmi gazeteye göre 30/06/2019 a kadar geçerli olacaktır yazıyor.
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
Motosikletler için 250 cc altında ÖTV Haziran sonuna kadar %0 uygulanacak... doğrudur... 250 cc üzerine de uygulanması şart aslında zira %37 uygulanıyor halen....
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
şu 250 cc üstülere de kesinlikle gelmesi lazım büyük cc satışları durdu resmen herkes 2. eli terch ediyor
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
ilk mesajdaki fotoğraf sanırım BMW hp4,
80.000 usd civarı bir fiyatı var.

kendisinde indirim yok.
hani olur da almak isteyen olur ise bayide hayal kırıklığına uğramasın.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
250cc'ye kadar ötv sıfır kampanyası ama görselde hp4 var? Yahu ilgi çeksin diye gerek yok ki böyle şeylere. :)
 
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
45
Eskiden otoban virajlarının göründüğü dağlık kesimlere mangal yapmaya gider 4 silindirin sesini dinleyerek nefsimizi köreltirdik. Şimdi 2 silindiri zor duyuyoruz. Orta kesim bitti. Ya zenginsin ya fakir.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,459
Motosikleti
D400
fotodaki motor da 49 cc B sınıfı ehliyetle kullanılabiliyor :queen:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Ne olmuş acaba, otomotiv sektörünü düştüğü yerden kaldırmaya 3 aylık indirim yetmemiş mi? Hiç kimse bunlara bir noktadan sonra vergi artırımının daha fazla vergi kazancı değil kayıp getireceğini söylememiş mi? Laffer eğrisini hiç mi duymamışlar? Koyulan extra vergi yüküne milleti alıştırmaları sandıklarından daha uzun sürdü sanırım.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
97
250cc üzerine ÖTV %37 kol gibi.
zaten ÖTV indirimi öncesinde de aradaki makas çok fazla idi. %8 nere %37 nere ?
illa 125 cc 250 cc motora mı bineceğiz ???

ÖTV vergileri çok acımasız. Türkyede yaşamanın bedeli bumu ?
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Ne olmuş acaba, otomotiv sektörünü düştüğü yerden kaldırmaya 3 aylık indirim yetmemiş mi? Hiç kimse bunlara bir noktadan sonra vergi artırımının daha fazla vergi kazancı değil kayıp getireceğini söylememiş mi? Laffer eğrisini hiç mi duymamışlar? Koyulan extra vergi yüküne milleti alıştırmaları sandıklarından daha uzun sürdü sanırım.

İktidar savunucusu biri değilim ancak vergiler yüksek oranda iken bile fazlasıyla aç gözlü bir toplumuz 1 sene de bir araba motor değiştirmek istiyoruz.
Laffer eğirisi genel olarak doğrudur ancak bizim ülkemizde inanılmaz bir tüketim çılgınlığı dolayısıyla da aşırı ithalat yapılmasına sebep olur bu da cari açığı çok olumsuz etkileyecektir enflasyon artacaktır.

Bizim en büyük problemimiz 3 günlük dünya ne uğraşacağım mantığı yani üretmemek ar-ge yapmamaktır.
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Züğürt tesellisi yaratma yöntemi. Önce eşeği kaybettiriyor sonra da bulduruyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst