- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese iyi forumlar.
Konu tam olarak başlıkta okuduğunuz gibi aslında. Şimdi yıllardır motosiklet kullanan birisiyim. Çin malıda kullandım, italyan da kullandım. Megelli bile kullandım
şimdi ise mt07 kullanıyorum. Ancak büyük hacimli ve nispeten güçlü sayılabilecek bir aletin hafif olması gerçekten iyi bir şey mi bunu sorgulamaya başladım. Daha önce kullandığım büyük hacimli motosikletler ss di ama bir dönem hornet da kullandım. Ama bu mt 130 dan sonra altındam kaçacak gibi yada direksiyon hafifliyor gibi ne bilim değişik bir duygu
tamam şehir içinde çok rahat ve biliyorum cadde motoru ama ister istemez yüksek hızlara çıkıyoruz. Ve yasal hız limitleride gezmek için de kimse bu hacimde bir alet almaz. Motosikletimden çok memnunum, çok seviyorum ama satmak için ilan bile koydum sırf bu HAFİFLİK mevzusu yüzünden. Şimdi benim sormak istediğim ben mi alışık değilim, alışamadım yada gerçekten hafif motosiklet kullanıcısıysak bu normal mi.
Konu tam olarak başlıkta okuduğunuz gibi aslında. Şimdi yıllardır motosiklet kullanan birisiyim. Çin malıda kullandım, italyan da kullandım. Megelli bile kullandım