Motosikletle Türkiye ve avrupa turu maliyeti

Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
82
Arkadaslar motosiklet bi turkiye veya avrupa turu yapsak maliyeti ne olur tabiki insanin yapmak istedikleriyle degisir bu rakam makul butcede makul rakamlari merak ediyorum simdiden cevaplariniz icin tesekkurler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kemal tuğrul sümer %90 çadırda yatarak ve %90 marketlerden yiyerek benzin dahil 6000 bin dolara avrupa turunu yapmış. Tabi electra glide ile sırf benzin 3500 dolar tutmuş. Nc 750x ile gidersen 1500 dolar tutar yakıt ücreti.
 
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
279
tamamen göreceli dostum. 5 günlükte yapabilirsin 30 günlükte, çadırdada kalabilirsin 5 yıldızlı oteldede, konservede yiyebilirsin michelin yıldızlı oteldede. minimum masrafın yakacağın benzin ve evrakların gerisi sana kalmış.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
82
ybr ile mi düşünüyorsun
Ybr ile yapanlar var yanliz bizim o kadar zamanimiz olmaz illaki, belli bir birikimim var biriktirmeyede devam ediyorum
Enduro tarzi bi motorla yapmayi dusunuyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------

Kemal tuğrul sümer %90 çadırda yatarak ve %90 marketlerden yiyerek benzin dahil 6000 bin dolara avrupa turunu yapmış. Tabi electra glide ile sırf benzin 3500 dolar tutmuş. Nc 750x ile gidersen 1500 dolar tutar yakıt ücreti.
Nc750x alinabilecek bi motosiklet maddi olarak 4500 tl ye avrupa turu 😍

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

tamamen göreceli dostum. 5 günlükte yapabilirsin 30 günlükte, çadırdada kalabilirsin 5 yıldızlı oteldede, konservede yiyebilirsin michelin yıldızlı oteldede. minimum masrafın yakacağın benzin ve evrakların gerisi sana kalmış.
Benzin kabataslak hasapliyabiliyoruz evrak giderler neler oluyor.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
174
en ucuz şekli ybr'yle çıkıp, çadırda yatmak yemeği kampta yapmak. 1500-2000 liraya türkiye'de çoğu il biter. öğrenci işi:)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
herşeyden önce avrupa turunda keyif verecek bi motor gerekli yoksa yarı yoldan geri dönersin :)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
tek kişi mi olacaksınız artçı da olacak mı ? eğer artçı varsa cidden böyle uzun yola uyumlu mu iyi kıyaslamak lazım. bir de öncelikle kısa geziler yaparak kendinizi deneyin . bulunduğunuz yerden 400-500 km öteye gidip gelin hafta sonu. daha iyi fikirler oluşur bence kafanızda
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
82
tek kişi mi olacaksınız artçı da olacak mı ? eğer artçı varsa cidden böyle uzun yola uyumlu mu iyi kıyaslamak lazım. bir de öncelikle kısa geziler yaparak kendinizi deneyin . bulunduğunuz yerden 400-500 km öteye gidip gelin hafta sonu. daha iyi fikirler oluşur bence kafanızda

Oncelikle yardimci oldugunuz icin tesekkurler dogru soyluyosunuz artcili gidecek olsam onunda dayanıklılık onemli deneyim yapmak lazim
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
rüzgarinizinde.com

ve face den ikiteke yi inceleyin orda tek tek tüm kalemlerin maliyetleri var..
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Öncelikle İngilizce seviyeniz yeterli olacak. Olmazsa olmaz olan bu. Diğerleri çok kolay. Vize vb.gözünüzü korkutmasın. Onlarda halledilebilecek şeyler. Rotayı belirleyin, yeterli miktarda parayı ayarlayın. (Paranın hepsi üstünüzde olmayacak. Her yerde bankamatik var çekilebiliyor) Çadır, uyku tulumu vb.malzemeleri ayarlayın. İnce ince rota belirlemeye gerek yok. Zira rotanın dışına çıkıyorsunuz, daha eğlenceli oluyor. Yalnız en az iki motor, en çok 4 motor tavsiye ederim. Fazla oldu mu ortak karar almada zorluklar çıkıyor.
Keyfinize çok düşkünseniz, yani en ufak zorlukta pişman olan bir tipseniz buna kalkışmayın. Yeri gelecek çok üşüyeceksiniz, yeri gelecek ıslanacaksınız, yeri gelecek insanlar size çadır yeri verme konusunda bile zorluklar çıkartacak. Bunlardan yılmayacaksanız tura çıkın. Döndüğünüz de bir çok anı biriktirmiş, bir çok insan tanımış, bir çok yer görmüş olarak döneceksiniz.
Ben herkese tavsiye ediyorum.
Motor ile değil ancak benim en çok eğlendiğim, macera yaşadığım, hiç bir zaman unutamayacağım bir gezi Yunanistan olmuştu. Hiç bir plan, düşünce vb.yok iken evde oğlumla otururken birden gaza gelip yarım saatte sırt çantalarımız ile yola düştüğümüz, uçak, tren, gemi, otostop, otel, motel, hostel karışık konakladığımız 7 günlük bir geziydi. Hem ben hem oğlum acayip eğlenmiştik. Gezmediğimiz yer kalmadı neredeyse. Orada tanıştığımız yunanlı iki aileyi de İzmir'de biz ağırladık. Onlarda çok memnun oldular. Bu geziden sonra bir çok kez yurt dışı yaptık. Ama hepsinde bir plan vardı, sürprizler yoktu. Dolayısıyla güzel geziler ama sıkıcı geziler oldu.
Oğlumla ilk yaptığımız gezi sonrasında; her iki ayda bir benim oğlan bir rota belirledi ve tren, uçak, otobüs gezmeye başladı. Bu sayede Portekiz, Norveç ve Finlandiya haricinde avrupada gezmediği, görmediği yer kalmadı. Hep bana dua ediyor, önümü açtın, vizyonumu genişlettin diye.
Ben özellikle gençlere mutlaka tavsiye ediyorum. Motor olmasa da diğer ulaşım araçları ile mutlaka yurt dışına gidin, görün, gezin, tanıyın, hayata bakış açınız değişsin.
 
Katılım
29 Ağu 2015
Mesajlar
82
Öncelikle İngilizce seviyeniz yeterli olacak. Olmazsa olmaz olan bu. Diğerleri çok kolay. Vize vb.gözünüzü korkutmasın. Onlarda halledilebilecek şeyler. Rotayı belirleyin, yeterli miktarda parayı ayarlayın. (Paranın hepsi üstünüzde olmayacak. Her yerde bankamatik var çekilebiliyor) Çadır, uyku tulumu vb.malzemeleri ayarlayın. İnce ince rota belirlemeye gerek yok. Zira rotanın dışına çıkıyorsunuz, daha eğlenceli oluyor. Yalnız en az iki motor, en çok 4 motor tavsiye ederim. Fazla oldu mu ortak karar almada zorluklar çıkıyor.
Keyfinize çok düşkünseniz, yani en ufak zorlukta pişman olan bir tipseniz buna kalkışmayın. Yeri gelecek çok üşüyeceksiniz, yeri gelecek ıslanacaksınız, yeri gelecek insanlar size çadır yeri verme konusunda bile zorluklar çıkartacak. Bunlardan yılmayacaksanız tura çıkın. Döndüğünüz de bir çok anı biriktirmiş, bir çok insan tanımış, bir çok yer görmüş olarak döneceksiniz.
Ben herkese tavsiye ediyorum.
Motor ile değil ancak benim en çok eğlendiğim, macera yaşadığım, hiç bir zaman unutamayacağım bir gezi Yunanistan olmuştu. Hiç bir plan, düşünce vb.yok iken evde oğlumla otururken birden gaza gelip yarım saatte sırt çantalarımız ile yola düştüğümüz, uçak, tren, gemi, otostop, otel, motel, hostel karışık konakladığımız 7 günlük bir geziydi. Hem ben hem oğlum acayip eğlenmiştik. Gezmediğimiz yer kalmadı neredeyse. Orada tanıştığımız yunanlı iki aileyi de İzmir'de biz ağırladık. Onlarda çok memnun oldular. Bu geziden sonra bir çok kez yurt dışı yaptık. Ama hepsinde bir plan vardı, sürprizler yoktu. Dolayısıyla güzel geziler ama sıkıcı geziler oldu.
Oğlumla ilk yaptığımız gezi sonrasında; her iki ayda bir benim oğlan bir rota belirledi ve tren, uçak, otobüs gezmeye başladı. Bu sayede Portekiz, Norveç ve Finlandiya haricinde avrupada gezmediği, görmediği yer kalmadı. Hep bana dua ediyor, önümü açtın, vizyonumu genişlettin diye.
Ben özellikle gençlere mutlaka tavsiye ediyorum. Motor olmasa da diğer ulaşım araçları ile mutlaka yurt dışına gidin, görün, gezin, tanıyın, hayata bakış açınız değişsin.

Abi verdigin bilgiler icin sagolasin ufkun genislemesi farkli ortamlar insanlar adetler gormek icin gezmek ani yasamak lazim gerçekten cok dogru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst