Motosiklet'le Ters Yön Faciası!!!

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Ters yön faciası

Mersin`in Tarsus İlçesi`nde motosiklet ve otomobilin çarpıştığı kazayı MOBESE kamerası saniye saniye görüntüledi.

Kaza dün saat 15.00 sıralarında Şehit Mustafa Mahallesi Mersin Caddesi`nde meydana geldi. 23 yaşındaki Ahmet Ali Aktaş yönetimindeki 33 P 5045 plakalı motosiklet ters yöne girince karşıdan gelen 33 AN 456 plakalı Hadi Tekeli yönetimindeki otomobille çarpıştı.

Çarpışmanın şiddetiyle havaya savrulan motosiklet sürücüsü asfalt zemine çakıldı. Tarsus Belediyesi`nin MOBESE kamerasının da saniye saniye görüntülediği kazada sürücü ağır yaralandı. Olay yerine çağrılan ambulansla Tarsus 70`inci Yıl Devlet Hastanesi`ne kaldırılan Aktaş`ın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaza anı video:http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=5&vid=2701
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
:pale::pale::pale: kaza yapan abimize kardeşimize geçmiş olsun.....
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
çarptıktan sonra sanırım araba sürücüsü bir kaç sanıye şoku attıktan sonra kacıyor anladıgım kadar videonun capına göre...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Malesef hatanın büyük kısmı motosiklet sürücüsünde, otomobilse kavşağa çok hızlı yaklaşıyor ve olan oluyor. Geçmiş olsun fakat, gördüğüm kadarıyla motosikletlide kask veya herhangi bir koruma ekipmanı yok, o yüzden işi zor gibi...

Umarım arkadaş, bir an önce sağlığına kavuşur ve daha dikkatli ve kasklı-korumalı bir şekilde kullanmaya devam eder...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
başlık da ters yön yazıyor ama tamamen kontrolsüz bir şekilde karşıya geçmeye çalışırken otomobil çarpmış.

ardçı var galiba tam seçemedim inşallah durumlar iyidir.

işte KURAL TANIMAYAN bir motosiklet sürücüsü:farao:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
çok geçmiş olsun
ama malesef insanımız ters yone girmeye devam ettikçe bunlar olacaktır,
umarım bazılarına ders olur...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
3 saat önce Hürriyete kaza sebebinin,ters yön diye adlandırılmasının yanlış olduğunu yazdım.

Orası kontrolsüz bir kavşak,anlaştık mı?

Araçlar kavşaklara yaklaşırken ne yapıyordu?

Şehiriçi (meskünmahal) hız sınırı ne idi?

Sorulara cevap bekliyorum,lütfen objektif olalım....

Tabii ki motorcunun kaskı,montu vs vs vs yok,ancaaak o kavşaktan bir yaya da geçebilirdi....

Veee tüm motorlu kara taşıt sürücülerinin,öncelikli olarak insan varlığını
sağlığını.canını gözetmesi gerekiyor.

Medenii memleketlerde bu ihlal gerçekleşmez çünkü kurallara uyulur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artçıda var yaw küçük çocuğa benziyor.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Başlık konusuna bir açıklık getirecek olursak, ben sadece alıntı yaptığım yerdeki başlığı değiştirmedim.Alakasız başlık olmamasına özen gösterdim.Oradaki başlık yanlışsa onu bilmem...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Zaten gazeteciler adam gibi gazeteci olsa ben de bu hebere geçmiş olsun vah vah deyip geçecektim.
Ancaaaak haberi ve başlığı hazırlayan gazeteci ya ilkokulu bile okumamış,ya da videoyu dahi seyretmemiş.
Böyle habercileri esefle kınıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcu hukuken haklı olsa bile (zaten bu durumda değil galiba) kendi hayatını düşünmediği için akılsal olarak hatalı. Trafikte her zaman üzerimize isteyerek/istemeyerek kıracak psikopat araba sürücüsü veya görmeyecek araba sürücüsü olacaktır. Kendisini bu gibi tiplerden korumak onun ess görevidir.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
kalas gibi gelmiş arkadaş, malesef kask falan da yok, geçmiş olsun diyemicem en azından akılsal olarak... bir daha motora binmemesini ümid ediyorum:farao:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
inşallah bişi olmamıştır... kamera görüntülerinden yorum yapmanın pek doğru

olmayacağını düşünüyorum. kim suçlu belli değil ama orada motorcunun

yapması gereken her kavşakta olduğu gibi durup (yeşil ışık kendisi için yansa

bile) kontrol edip geçmesi gerekirdi. böle kazalarda genelde otomobil

sürücülerini suçlasam da motorcunun karşısındaki otomobil sürücüsünün

hatalarını da kapatacak şekilde sürmesi lazım...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Görüntü içler acısı, Yazık adama dieycem ama o nasıl bi kavsaga giriş o nasıl motesiklet kullanma kask yok bişi yok. İnsallah bişeyi yoktur ve iyileştiğinde de hatasından ders çıkartır.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
-Ilk basta ben de `neresi ters yon` demistim. Fakat videonun basinda ve ortasinda soldaki yolun en solundan 2 tane motor cikiyor. Yani orasi tek yon olabilir. Boyle olursa da motosikletin gittigi yon ters yon olur.
-Motosikletin artci koltugunda gorunenin artci olmadigi kanisindayim. Kazadan sonra otomobilin yanina firliyor. Ve kosan vatandaslarin hicbiri ona gitmiyor. Sonrasinda bir minibus eziyor. Fakat yaniliyor da olabilirim.
-Otomobilin tepesinde siren veya taksi tabelasi var...
-Kaza olduktan hemen sonra karsidan karsiya sanki hicbirsey olmamis gibi duyarsizca gecen bir adam var.
-Polis geldiginde hala insanlar yaralinin basinda sanki film izliyormuscasina dikiliyorlar. Polis guvenlik kordonu olusturmuyor. Bilgili de bilgisiz de adamin basinda duruyor.
-Polislerimizde ne yazikki hala ilkyardim bilgisi yok. Kaza oldugunda ambulans gelene kadar dikiliyorlar. (olmeyecek insanlar bile ambulans gelene kadar yasamini yitiriyor , oysaki en ufak bir bilincli ilkyardim bile kisinin hayatini kurtarabilir.)
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
78
kalas gibi gelmiş arkadaş, malesef kask falan da yok, geçmiş olsun diyemicem en azından akılsal olarak... bir daha motora binmemesini ümid ediyorum:farao:

birader ne biçim laf bu yaw geçmiş olsun diyemicekmiş adama bak kask takmayabilir yanlış bi dawranş ama oda bi insan hey Allahım ya :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst