Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Çok üzüldüm bu habere....Allah rahmet eylesin geride kalanarada sabır ihsan eylesinale
Rahmi ağabeyimin de dediği gibi sıcak asfalt olsaydı bu kaza muhtemelen
'' kaza '' dahi olmayacaktı.....artık tartışmak için çok geç....
Allah rahmet eylesin, sanırım kaskının önü açıktı yine... Hepsi açıyor önünü ve bu aralar çok fazla slalom yapıyorlar sanki? Çok görmeye başladım trafikte. ale: Allah sevdiklerine sabır versin...