- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
- Konu Yazar
- #1
Motosikletle kaza yapan polis şehit oldu
Kağıthane'de bir arkadaşıyla birlikte devriye görevi yaparken kullandığı motosikletle trafik kazası geçiren motorize ekipte görevli polis memuru İlhan İlmeç (27) şehit oldu.
AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Kağıthane İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde, “Yunus” olarak adlandırılan motorize ekiplerde görevli polis memuru İlhan İlmeç ile meslektaşı Muzaffer Durmaz (23) Çağlayan Talatpaşa Mahallesi Zeybek Sokak'ta motosikletlerinin yoldaki mıcır nedeniyle kayması üzerine kaza geçirdi. Yoldan çıkan motosikletin elektrik direğine çarpması sonucu, aracı kullanan polis memuru İlmeç olay yerinde şehit olurken arkasında oturan Durmaz hafif yaralandı.
İlhan İlmeç'in cenazesi Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Ayakta tedavi edilen Muzaffer Durmaz'ın durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Şehit olan polisimize Allah'tan rahmet ailesine'de sabır diliyorum.Acaba motosiklet.net üyelerinin sürekli dile getirdiği şekilde kasksız mı çıkmıştı bu polisimiz.Umarım yanılıyorumdur.Yinede bir şekilde polislerimize de kask takma zorunluluğu getirilmeli
Kaynak:A.A
Kağıthane'de bir arkadaşıyla birlikte devriye görevi yaparken kullandığı motosikletle trafik kazası geçiren motorize ekipte görevli polis memuru İlhan İlmeç (27) şehit oldu.
AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Kağıthane İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde, “Yunus” olarak adlandırılan motorize ekiplerde görevli polis memuru İlhan İlmeç ile meslektaşı Muzaffer Durmaz (23) Çağlayan Talatpaşa Mahallesi Zeybek Sokak'ta motosikletlerinin yoldaki mıcır nedeniyle kayması üzerine kaza geçirdi. Yoldan çıkan motosikletin elektrik direğine çarpması sonucu, aracı kullanan polis memuru İlmeç olay yerinde şehit olurken arkasında oturan Durmaz hafif yaralandı.
İlhan İlmeç'in cenazesi Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Ayakta tedavi edilen Muzaffer Durmaz'ın durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Şehit olan polisimize Allah'tan rahmet ailesine'de sabır diliyorum.Acaba motosiklet.net üyelerinin sürekli dile getirdiği şekilde kasksız mı çıkmıştı bu polisimiz.Umarım yanılıyorumdur.Yinede bir şekilde polislerimize de kask takma zorunluluğu getirilmeli
Kaynak:A.A