Scooter ile yaptıklarımı sayıcam
1 . ilk teker yapışım yokuş yukarı teker yapılırmı bi kalktı tepe taklak yerdeyim .
2 . önümdeki araba kırmızı ışıkta aniden durunca tampona vurdum 20 km hızla filan
3 . karda okula gidiyordum tekerim kaydı 40 la giderken yere yapıştım yan yan gittim durdum akan trafıkten
4 . trafikte aralarda bekliyordum sağ tarafımdaki araba beni farketmedi düşürdü sürte sürte
5 . okula gittim okul çıkışı buz tutmuş yerdeyim eve kaya kaya geldim

sonra eve 1 km kaldı yine yapıştım yere
Cbr ile
1 . motorun depoya oturmuş yokuş aşşağıya iniyordum cg ci teker yapmıştı sonra bende depoya çıkmıştım

ve motor u çeviremedim 70 a km deki motor yere yapıştı benle bırlıkte
2 . trafikte gidiyorum minibüs şöförü üstüme çıktı motor yere düştü ben ayaktayım
3 . açık öğretim sınavına gitmiştim iki aynadada kask takılıydı motor kitliydi kalem almayı unutmuşum atladım çalıstırdım gaz bi verdim motor sola gidiyo solda duvar car bi yere atladım motordan motor yere ben yere

herkes bana bakıyo
4 . ise viraj a normal girdim kamyon şöförü benim şeridimi kapatarak geldiği için bende viraj çıkışı gördüğüm için kaçma şansım olmadı kafadan girdik birbirimize ve cbr i kaybettim şuan cbr yi almak için kendimi sıkıntıya soktum çok zamlandı .
böyle yani allah daha kaza bela vermez bana inşallah kimseyede vermesin

)