Motosikletiyle Bisikletçileri Ezdi

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Los Angales'daki meşhur Mullohand virajlarında meydana gelen kazada motosikletli, viraj içinde ayak pegini sürtünce dikkatini kaybedip aynı yolda olan iki bisikletliyi ezdi.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Video'nun thumbnail'i felaket. Bisikletçi ayakları dikmiş havaya :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Pegi sürttünde daha niye adamların üzerine üzerine gidiyor onu çözemedim. Motosikletten akan sıvı benzin mi bilmiyorum ama itfaiye bile geldi. Amerika beyaz vatandaşına ne kadar değer veriyor.

2.43'e dikkat çekici bile geldi maşallah :cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Of of of baya sağlam çarpmış ya arkadaki bisikletçiye üzüldüm şahsen
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pegi sürttünde daha niye adamların üzerine üzerine gidiyor onu çözemedim. Motosikletten akan sıvı benzin mi bilmiyorum ama itfaiye bile geldi. Amerika beyaz vatandaşına ne kadar değer veriyor.

2.43'e dikkat çekici bile geldi maşallah :cherry:
Beyaz siyah farkı değil, 911'i arayınca standart olarak üçlü geliyorlar, itfaiye, polis, ambülans...
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Bende birkaç gündür bu videoları izleyip duruyordum, düşüpte birbirine vuran motorcu var mı diye merak ediyordum varmış.

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

Bazen o kadar basit hatalar yapıp düşüyorlar ki şaşırtıcı, oraya viraj çalışmaya gelmiş :silent:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hem bisiklete hem motosiklete biniyorum. İlk andaki sinirle öyle küfürler sıraladım ki, şimdi bu mesajı yazarken iyi ki sildim diyorum.

Umarım ömür boyu ehliyetini alırlar.
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
aga ben iki yıl lisanslı bisiklet sporu yaptım lisede. videoyu izledim fakat bisikletcilere o kadar acıdığımı söylemem. b*k mu var mullohand da sürüyorlar. orada viraj çalışması yapıyor millet.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
bende bisiklet sürüyorum ama böyl ortalayıp değil abi, kenardan kenardan (tın tın değil kenardan, ne kadar hızlı olursam olayım) neyse her üç şahısta koruma ekipmanlarını giymiş sorun yok :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorda hyo gt 650 iyiymiş
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
bende bisiklet sürüyorum ama böyl ortalayıp değil abi, kenardan kenardan (tın tın değil kenardan, ne kadar hızlı olursam olayım) neyse her üç şahısta koruma ekipmanlarını giymiş sorun yok :D

Yeni fark ettim (küçük ekranda azıcık bakabilmiştim) hata motorcu da, bisikletçiler kenardan gidiyormuş ağır çekimde dikkat ederseniz motorcunun uzun uzun :p bisikletçilere baktığını görürsünüz (baktığın yere gidersin)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
24. saniye'ye dikkat bisiklette dahi olsa kaskın önemini bir kez daha kanıtlanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst