2.43'e dikkat çekici bile geldi maşallah :cherry:
Beyaz siyah farkı değil, 911'i arayınca standart olarak üçlü geliyorlar, itfaiye, polis, ambülans...Pegi sürttünde daha niye adamların üzerine üzerine gidiyor onu çözemedim. Motosikletten akan sıvı benzin mi bilmiyorum ama itfaiye bile geldi. Amerika beyaz vatandaşına ne kadar değer veriyor.
2.43'e dikkat çekici bile geldi maşallah :cherry:
2003+ Suzuki SV650. Pek çok kişi hyo sanıyor ama.motorda hyo gt 650 iyiymiş
bende bisiklet sürüyorum ama böyl ortalayıp değil abi, kenardan kenardan (tın tın değil kenardan, ne kadar hızlı olursam olayım) neyse her üç şahısta koruma ekipmanlarını giymiş sorun yok![]()
2003+ Suzuki SV650. Pek çok kişi hyo sanıyor ama.