hurricane_cbr Katılım 6 Ara 2007 Mesajlar 950 19 Şub 2008 #41 alper_satriani' Alıntı: işte bu oluyor Genişletmek için tıkla ... iyi güzelde yağ damlar benzin akar bişi olur ya :queen: pis iş bu:bounce::queen:
alper_satriani' Alıntı: işte bu oluyor Genişletmek için tıkla ... iyi güzelde yağ damlar benzin akar bişi olur ya :queen: pis iş bu:bounce::queen:
MoToR Katılım 31 Ocak 2005 Mesajlar 2,031 19 Şub 2008 #42 nerden bulursun böyle resimleri yaaaaa koptuum harbiden ellerine sağlık yorum yoook
SAKİ1 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 18 Ağu 2007 Mesajlar 571 19 Şub 2008 #43 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Resimdeki Makinenin Markasına Dikkat, Aprilia Koçum Benim Be.
41calamity41 Katılım 19 Şub 2008 Mesajlar 835 21 Şub 2008 #44 abi bu ne böyle ya adam yatana almış motoru valla koptum daha ne olsun
Kelleci1 Katılım 1 Şub 2008 Mesajlar 960 24 Şub 2008 #47 yuh be kardeşim o da ne öyle ..................
ozrace Katılım 29 May 2007 Mesajlar 3,302 24 Şub 2008 #48 fotomontaj olduğu bariz belli oluyor.keşke biraz daha gerçekçi bişeyler yapsalarmış. bunun gibi:mrgreen:
fotomontaj olduğu bariz belli oluyor.keşke biraz daha gerçekçi bişeyler yapsalarmış. bunun gibi:mrgreen:
RoLa Katılım 12 Haz 2007 Mesajlar 793 24 Şub 2008 #49 buna benzer bi olayı ben yapmıştım. bankamatiğin dibine girip parayı motosikletin üzerindeyken çekmiştim
buna benzer bi olayı ben yapmıştım. bankamatiğin dibine girip parayı motosikletin üzerindeyken çekmiştim