Gercekten harika bir konu..
Simdi kafam az kiyak ve simdiye kadar cogunuzun bilmedigi seyleri anlaticam sizlere...
Bana bu motosiklet cok cok zor zamanimda arkadas oldu..
SEne 2009..
Ozamanlar sevdigim kadinla uzun zamandir konusmuyoruz..

ale:
Küsüz..
Ben hergün yat kalk is..
Baska birsey hayatimda yok ve ne yapsam diye düsünmekteyim..
Yeni bir hatunmu bulsam acaba lardayim ama yapamiyorum...
Ama bu monoton hayati degistirmem gerek bunun farkindayim..
Yoksa kafayi bozucam..

r:
Ve bana bir Alman arkadas cok zamandan beri motor ehliyet yap Remzi diye söylenmekte hep.
Ama ben ha bugün ha yarin diye atlattim onu herzaman..
Neyse bu nalet bayan arkadasta baya inatciymis.. (BU yaziyi kendiside okuyacak)
Ne desem ikna olmuyor abi..

ale:
Günün birinde Sürücü okulunun önünden geciyorum..
Dedigim gibi sene 2009..
Disarida harika bir reklam panosu var..
A ehliyeti reklami. (Motor ehliyeti)
Daldim iceri. Kadin baska birisiyle konusmakta..
Bana "buyrun" dedi..
"Motor ehliyetine kayit olmak istiyorum" dedim..
"Az bekleyin lütfen"
Ben bir sigara icin disari ciktim ama iki kadin konusurda konusur iceride..

r:
Disarida okulun önünde gidip geliyorum ama sabrim tasmakta..
Konusmalari bitmiyor abi...

ale:
Artik tam "....rim ehliytini ben gidiyorum" dedimki kadin disari gelip "buyrun gelin iceri" dedi..
"Motor ehliyetine kayit olmak istiyorum, fiyat nekadar"? dedim sadece..
Gecmis zaman tam hatirlamiyorum, sanirim 200 euro üzeriydi..
Parayi hemen yatirdim..
(Bu sadece kayit parasi..Bütün ehliyet bana sonunda 1380 euroya mal olacakti...)
"Aksama teori dersi var buyrun gelin" dedi bana..
Ülem ben senelerin söförüyüm ne isim var teori ile??
Ama 12 saat gitmek mecburiyetim oldugu icin öpe öpe ayni aksam teoriye gittim...

(Bu asamalari zaten burada bazi arkadaslar biliyor.. Detaylari bilmeselerde o zamanlar.)
Ve simdi okulun önünde beklerken iyiki ikileyip gitmemisim diyorum..
Okadar degerli insanlar tanidimki daha sonra bu alemde..
Neyse simdilik bukadar...
Son bira yine kötüymüs anasini satayim..
Son biralar nedense hep kötü cikiyor..

r:
Kalin saglicakla.. :rendeer: