Motosikletin hp sini tork unu nasıl yükseltebilirim?

Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
95
Arkadaşlar motorun gücünü arttırmak istiyorum neler yapabilirim? Motorum jawa 125 sport cross modeldir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Motor cross olduğu için torku arttırmam lazım yardım lütfen
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
otobann_yaris2.jpg


yada paranı verip cc yükselte bilirsin
 
Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
95
Motordan çok memnun olduğum için şimdilik değiştirmek istemiyorum
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
144
torku yükseltmek için dişlilerle oynama yapabilirsin ama bu da maksimum sürati düşürecektir
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
sıkıştırma oranını arttırman lazım. onuda sen yapamazsın.
 
Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
95
Sıkıştırma oranını nasıl arttıracağız bir ustaya götürsek yapabilirmi ? Maliyeti ne olur?
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıkıştırma oranını nasıl arttıracağız bir ustaya götürsek yapabilirmi ? Maliyeti ne olur?

77mm tepeli 4 subap piston+silindir+ona uygun üst kapak vs..
dereceli egzantirik
Komple Ngk ateşleme sistemi
6lı şanzıman
daha sağlam krank

aynalarıda söktünmü tamamdır.
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
abi adama neden hemen apaçi muamellesi yaptınız :D bende ybr esd yapsam kamyon arkasına düşmekten kurtulsam 2. motor olarak evladiyelik benimle kalsa diye düşünüyom bende aynaları sökecem :D daha düzgün bişey takmak için :D

yaşasın apaçhi kardeşliği :D
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hacmi arttırmadan torku arttıramazsın. Sıkıştırma oranının torka veya güce ne kadar etkisi vardır bilmiyorum ama çok değildir. Gücü arttırmak için daha çok devir çevirmek lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst