- Katılım
- 17 Şub 2010
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba benim motosikletimin tankı biraz boya attı ufak ufak yuvarlak şeklinde ben de tamamen boyayayım dedim... Şimdi tamam boyayayım ama nasıl ? Salcano sm 250 var ben de bi açıklama geçebilirmisiniz..
direk boya ? sprey boyayla mat boya ? falan filan şeklinde
(şuan siyah gene siyaha boyanacak)..
direk boya ? sprey boyayla mat boya ? falan filan şeklinde
(şuan siyah gene siyaha boyanacak)..