Motosikletin bazı parçalarını boyama işlemi..

Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
23
Arkadaşlar merhaba benim motosikletimin tankı biraz boya attı ufak ufak yuvarlak şeklinde ben de tamamen boyayayım dedim... Şimdi tamam boyayayım ama nasıl ? Salcano sm 250 var ben de bi açıklama geçebilirmisiniz..
direk boya ? sprey boyayla mat boya ? falan filan şeklinde
(şuan siyah gene siyaha boyanacak)..
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Abi fırın boya yaptırıcaksın sanayide belki ufak tefek çizikler yuzunden komple boyatmış olucaksın ama sorunsuz ömür boyu :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Yapabilirsen yap abi ama zor yani 300-400 derecede pişirmen lazım boyayı üzerinde.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Arkadaşlarını motorlarını sonradan boyaynlar buraya fotoğraflarını koyarsa yeni yaptırmak isteyenlere de önfikir vermiş olur, yeni bir konu başlığı açmaya gerek yok diye düşünüyorum ama konu başlığı da açılabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst