- Katılım
- 30 May 2015
- Mesajlar
- 160
- Konu Yazar
- #1
bir iki hafta önce kaldırımdan inerken hafifçe motosikletin altındaki plastik karenajı vurdruarak indim.
o gün baktığımda gözle görünür birşey yoktu, sonra motosikleti sürüp park ettiğim yerde birkaç damla yağ gördüm ve detaylı inceledim,
motosikletin alt plastik karenajı çok hafif kırılmış, karenaj üstündeki metal bölüm komple yağ olmuş ve motosiklet durduğu yerde günde 1-2 damla kadar yağ damlatıyor. yağ çubuğunu kontrol ettiğimde yağ seviyesi normal.
benzer durum yaşayan oldu mu, muhtemelen neresi hasar görmüştür?
o gün baktığımda gözle görünür birşey yoktu, sonra motosikleti sürüp park ettiğim yerde birkaç damla yağ gördüm ve detaylı inceledim,
motosikletin alt plastik karenajı çok hafif kırılmış, karenaj üstündeki metal bölüm komple yağ olmuş ve motosiklet durduğu yerde günde 1-2 damla kadar yağ damlatıyor. yağ çubuğunu kontrol ettiğimde yağ seviyesi normal.
benzer durum yaşayan oldu mu, muhtemelen neresi hasar görmüştür?