Motosikletimi yeniledim

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar yaz boyu kullandığım motorumda artık biraz değişiklik zamanıdır
diyerek Murat kardeşden aldığım fikirle bişeyler yaptım,bakalım nasıl olmuş.
Bu eski hali:

By ihsanhakan
Buda yeni hali:

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan
İşte üçgünümüzü birlikte geçirdiğimiz ustalarımız.Reklama girer diye isimlerini
veremiyorum,istiyen arkadaşlar beni ararsa bilgileri verebilirim.

By ihsanhakan
Evet arkadaşlar bu acemilik dönemimdi,seneye yaza motoru değiştirince görün
neler yapıyorum.Herkese saygılarımla.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Vaayy yakıyooooo :cat::cat::cat:

Tebrikler abicim, süper olmuş.:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Murat kardeşim sağol inşallah seninkinede yaparız.:cherry:

Valla abi bi canım çekti bi canım çekti, yani sebep olsun diye motorumla virajda düşüp her yerini çızasım geldi öyle böyle değil.

Nazarlık al ona, valla kıskandım, başına bişey gelirse benden bil:queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
süper olmuş,rebeli tanıyamadım valla.bravo:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sahi abi motorun toplanmış halini ne zaman görücez?

Saçlarımı yolmak istiyorum, daha çok resim. :cherry:

Yani varda öyle ilk resimdeki siyah hali gibin net değil, ışık yok vs..

Sana zahmet bi çıkta kapının önüne ışık altında çekiver. :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
süper olmuş,rebeli tanıyamadım valla.bravo:cat:
Sağol kardeşim teşekkürler.

Valla abi bi canım çekti bi canım çekti, yani sebep olsun diye motorumla virajda düşüp her yerini çızasım geldi öyle böyle değil.


Nazarlık al ona, valla kıskandım, başına bişey gelirse benden bil:queen:
Hele bi gelsin 1000rrım olur ona göre (anladın herhakde):queen::queen::queen:

Sahi abi motorun toplanmış halini ne zaman görücez?

Saçlarımı yolmak istiyorum, daha çok resim. :cherry:

Yani varda öyle ilk resimdeki siyah hali gibin net değil, ışık yok vs..

Sana zahmet bi çıkta kapının önüne ışık altında çekiver. :cherry:
Artık yarına kadar bekle yada akşam Tophanede buluşalım:p

güzel çalışma...gerçekten çok güzel olmuş..:rendeer:
Çok teşekkürler,beğendiğinize sevindim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
abı en sonunda gırdın kanıma ya rahatmısın şimdi:queen:bende yaptırıcam motoruma senı ararım abı bu arada calışma super olmus valla
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vay vay vaayyyy Hakan Abiiiiimm:cat::cat: Sen neler ettirmişin moturaaaaa:mrgreen:
Bayıldım vallah, şaane olmuş, ben de yapacam bana ne:pale:
hepimiz Moturlarımızı içimizden geldiği gibi süslemeliyiz aslında, bizden bişiyler katmalı, trafikte birbirimizi tereddütsüz tanımalıyız:) Rebel kendi sınıfında bir tanedir zaten, böyle benzersiz olmuş:cat:
abim selamlarımı iletiyorum. Seve seve bindiğin motoruna şimdi aşkla kazasız belasız binmen dileklerimle:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Gerçekten çok güzel hakan abi digital baskılar süper olmuş :cat: seçtiğin
kızıldereli resimleri de içindeki özgürlük ruhunu yansıtmış ustalar iyi işçilik yapmış
ellerine sağlık valla yanıyo makinan cillloppp gibi hee.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
çok güzel olmuş güle güle kullan
Sağol kardeşim,çok teşekkürler:)

Gerçekten çok güzel hakan abi digital baskılar süper olmuş :cat: seçtiğin
kızıldereli resimleri de içindeki özgürlük ruhunu yansıtmış ustalar iyi işçilik yapmış
ellerine sağlık valla yanıyo makinan cillloppp gibi hee.
Ya ustalarla 3 gün beraber yatıp kalktık hanım eve almıyodu nerdeyse:queen::queen:
şaka bi yana beğendiğine sevindim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Dostum ilk anda yeniledimi değiştirdimle karıştirdim :)aklımdan 750cc-1100cc liik bir motor geçti ,ancak fotoğrafları görünce :pyapanın eline senin zevkine sağlık ..."ugh"
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Artık yarına kadar bekle yada akşam Tophanede buluşalım:p

Neden olmasın. :cherry:

De biraz geç buluşalım, işyerinde kurmam gereken bir kaç cihaz var.

Sonra havayı koklar, nem kapmazsam geliyorum derim. :cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Güzel çalısma olmus harbıden ugrasmıssınız guzel olmus ama ben orjınal halını daha cok begenıyorum ne yalan soylıyım.Allah kaza bela vermesın genede guzel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst