Motosikletimi yeniledim

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
abi senin düldül zaten siyah değilmiydi...heee...sen bordodan siyaha boyadın...soracıma bordonun başka bi rengi...vballa elinde evrim geçirdi motür...yazık valla...benliğini yitirdi...zamanında neydi dimi
abi o motorlar herkesin almak için can attığı falan...


Darkdaymınd Oğuzla sen şu düldülü değiştir başkada bişiy istemiyom...

abi bişi dicem kızma..yengeyi bi görcen yolda...kafayı öne uzatmış...sankim ön lastiği hareket halinde kontorol ediyor gibi...yani bişey olsa Allah muhafaz motordan önce o toslayacak kafasıyla...:pyohsam kızdığı kişilere kafamı atıyor yolda...:queen:



senden iyi olmasın yenge aplamızıda özledik...

burak askere gidiyo biliyon dimi abi...Kuzaye Irağa Barzaninin peşmergesiyle savaşmaya abi...ona bi veda şekli yapalım ev ortamında...:p

Benim çalışmalarda hız kazandı Mete kardeşim.Bizim uyduruğa ya yol vericez yada takasa giricez.3-5 bişey katkıda bulunsun yeter.Sıpadan alacağım herşeyi aldım sağolsun.Yoldada bırakmadı beni.Artık taşıma sırası başka motorda:cherry:.

Hakan Abicim başlığı hep işyerinde gördüm.Net'deki resimleride görmediğimden yorum yapamadım kusuruma bakma:cherry:.Ama tarzada gitmiş çalışma.Artık seneye gurubun dibini bırakalım derim.Biz yetişicem diye uğraşacağımıza millet bize yetişicem diye uğraşsın dimi canım abim:mrgreen:.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
güzel olmus ellerine saglık ama benım kendı gorusum siyah daha asil duruyor
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Benim çalışmalarda hız kazandı Mete kardeşim.Bizim uyduruğa ya yol vericez yada takasa giricez.3-5 bişey katkıda bulunsun yeter.Sıpadan alacağım herşeyi aldım sağolsun.Yoldada bırakmadı beni.Artık taşıma sırası başka motorda:cherry:.

Hakan Abicim başlığı hep işyerinde gördüm.Net'deki resimleride görmediğimden yorum yapamadım kusuruma bakma:cherry:.Ama tarzada gitmiş çalışma.Artık seneye gurubun dibini bırakalım derim.Biz yetişicem diye uğraşacağımıza millet bize yetişicem diye uğraşsın dimi canım abim:mrgreen:.

Oğuz selam,inşallah istediğin motoru kısa sürede alırsın.Ben engeç ocakda
motoru içeri alıp komple motor yaptırıcam e tabiki birazda modifiye,ondan
sonra yetişebilirlerse yetişsinler bakalım:queen::queen:

güzel olmus ellerine saglık ama benım kendı gorusum siyah daha asil duruyor

Kardeş siyahı bende severim,zaten önce siyaha boyatmıştım ama bu resimlerle
siyah gitmediği için rengi değiştirdim.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim çalışmalarda hız kazandı Mete kardeşim.Bizim uyduruğa ya yol vericez yada takasa giricez.3-5 bişey katkıda bulunsun yeter.Sıpadan alacağım herşeyi aldım sağolsun.Yoldada bırakmadı beni.Artık taşıma sırası başka motorda:cherry:.

Hakan Abicim başlığı hep işyerinde gördüm.Net'deki resimleride görmediğimden yorum yapamadım kusuruma bakma:cherry:.Ama tarzada gitmiş çalışma.Artık seneye gurubun dibini bırakalım derim.Biz yetişicem diye uğraşacağımıza millet bize yetişicem diye uğraşsın dimi canım abim:mrgreen:.

Canım Oğuzum herşeyden çok isterim ben güzel makinan olmasını...ama lütfen paylaş bizlen ne işler çevirdiğini...ne almaya niyetlisin bilelim...araştıralım falan...yorumlar yapalım ortak bir paydada birleşelim...maxı scooter almaya niyetin varsa sıfır olmaka kaydıyla sana Beverly 250 öneereceğim...forsayt kalmadı abi bayilerde habarın olsun...


bugün sizin binanın arkasına geldim...Dörtyüzçeşme sokağa bi yere geldim...selamlar olsun...

Oğuz selam,inşallah istediğin motoru kısa sürede alırsın.Ben engeç ocakda
motoru içeri alıp komple motor yaptırıcam e tabiki birazda modifiye,ondan
sonra yetişebilirlerse yetişsinler bakalım:queen::queen:



Kardeş siyahı bende severim,zaten önce siyaha boyatmıştım ama bu resimlerle
siyah gitmediği için rengi değiştirdim.:)



abi boya modifiye falan herhalde moturu satmıycan...benim gönlümde sıfır bi makina yatıyodu ama kısmet artık...nedyon paraları bilmem ki...patlat bi Shadow artık diycem ama nerdeee...:pale:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Çok güzel ve radikal bir çalışma olmuş, emeği geçen herkezin ellerine sağlık.
Air Brush'a gücü yetmeyen veya imkanı olmayan arkadaşlar için de çok iyi bir örnek olmuş.
Güle güle kullanın.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
tek kelime süper olmuş. güle güle kullan kardeşim.:)
Adaş beğendiğine sevindim,bu arada herşey yolundamı,yapabileceğim birşey
varmı:rendeer:

Çok güzel ve radikal bir çalışma olmuş, emeği geçen herkezin ellerine sağlık.
Air Brush'a gücü yetmeyen veya imkanı olmayan arkadaşlar için de çok iyi bir örnek olmuş.
Güle güle kullanın.
Çok teşekkürler,fikir Murat kardeşimindi ve dediğin çok doğru herkes air-brush
yaptıramıyabilir ister maddi,isterse başka nedenle bu onlarada çözüm yolu :cat:

ihsan abi cok güzel olmuş :)
Çok teşekkürler,sağol:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Yakışmış renkler falan güzel olmuş... Dijital baskı yapıştırmanın üzerine vernikmi atıldı........ diyecektim ama yanılmamışım.... Değişiklik hayırlı olsun. En kısa sürede yeni bir motosiklete kavuşman dileğimle...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
motorun resimleri çok belirgin değil yeni resim ekleyebilirmiyiz acep saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst