Murat kardeş havaların düzelmesini bekliyorum,diğer aksesuarlarıda takıp öyleHakan...Kardeşim yeni resimlerini 4gözle :bounce:bekliyorum..Haberin olsun babocan:rendeer:
Sağol kardeşim,bu resimleri bulana kadar neler çektim bi bilsen:queen:şahane olmuş ağbi ya
resimler çok etkileyici.
abi senin düldül zaten siyah değilmiydi...heee...sen bordodan siyaha boyadın...soracıma bordonun başka bi rengi...vballa elinde evrim geçirdi motür...yazık valla...benliğini yitirdi...zamanında neydi dimi
abi o motorlar herkesin almak için can attığı falan...
Darkdaymınd Oğuzla sen şu düldülü değiştir başkada bişiy istemiyom...
abi bişi dicem kızma..yengeyi bi görcen yolda...kafayı öne uzatmış...sankim ön lastiği hareket halinde kontorol ediyor gibi...yani bişey olsa Allah muhafaz motordan önce o toslayacak kafasıyla...yohsam kızdığı kişilere kafamı atıyor yolda...:queen:
senden iyi olmasın yenge aplamızıda özledik...
burak askere gidiyo biliyon dimi abi...Kuzaye Irağa Barzaninin peşmergesiyle savaşmaya abi...ona bi veda şekli yapalım ev ortamında...![]()
Benim çalışmalarda hız kazandı Mete kardeşim.Bizim uyduruğa ya yol vericez yada takasa giricez.3-5 bişey katkıda bulunsun yeter.Sıpadan alacağım herşeyi aldım sağolsun.Yoldada bırakmadı beni.Artık taşıma sırası başka motorda:cherry:.
Hakan Abicim başlığı hep işyerinde gördüm.Net'deki resimleride görmediğimden yorum yapamadım kusuruma bakma:cherry:.Ama tarzada gitmiş çalışma.Artık seneye gurubun dibini bırakalım derim.Biz yetişicem diye uğraşacağımıza millet bize yetişicem diye uğraşsın dimi canım abim:mrgreen:.
güzel olmus ellerine saglık ama benım kendı gorusum siyah daha asil duruyor
Benim çalışmalarda hız kazandı Mete kardeşim.Bizim uyduruğa ya yol vericez yada takasa giricez.3-5 bişey katkıda bulunsun yeter.Sıpadan alacağım herşeyi aldım sağolsun.Yoldada bırakmadı beni.Artık taşıma sırası başka motorda:cherry:.
Hakan Abicim başlığı hep işyerinde gördüm.Net'deki resimleride görmediğimden yorum yapamadım kusuruma bakma:cherry:.Ama tarzada gitmiş çalışma.Artık seneye gurubun dibini bırakalım derim.Biz yetişicem diye uğraşacağımıza millet bize yetişicem diye uğraşsın dimi canım abim:mrgreen:.
Oğuz selam,inşallah istediğin motoru kısa sürede alırsın.Ben engeç ocakda
motoru içeri alıp komple motor yaptırıcam e tabiki birazda modifiye,ondan
sonra yetişebilirlerse yetişsinler bakalım:queen::queen:
Kardeş siyahı bende severim,zaten önce siyaha boyatmıştım ama bu resimlerle
siyah gitmediği için rengi değiştirdim.![]()
Adaş beğendiğine sevindim,bu arada herşey yolundamı,yapabileceğim birşeytek kelime süper olmuş. güle güle kullan kardeşim.![]()
Çok teşekkürler,fikir Murat kardeşimindi ve dediğin çok doğru herkes air-brushÇok güzel ve radikal bir çalışma olmuş, emeği geçen herkezin ellerine sağlık.
Air Brush'a gücü yetmeyen veya imkanı olmayan arkadaşlar için de çok iyi bir örnek olmuş.
Güle güle kullanın.
Çok teşekkürler,sağol:rendeer:ihsan abi cok güzel olmuş![]()