Motosikletime İngiltereden alıcı çıktı

Katılım
17 Nis 2014
Mesajlar
15
motorsikletimi satılığa çıkarttım fakat ingiltereden alıcı çıktı ısrarcıda paypal ile ödeme yaparım nakliye bana ait diyor şirket gelip alacak prosüdür nedir nasıl bişey yapacam satmam lazım
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardesim bunlar dolandirici daha oncede arkadaslarin basina geldi uzak dur aman diyim
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Senin motor ne menem bir şeyki taaa nerden alıcısı çıktı:) bulunmaz hint motorumu, pardon kumaşı, arkadaşın dediği gibi artık dolandırıcılık boyut değiştirdi.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
21
büyük ihtimal dolandırıcıdır. parayı western union olarak iste bakalım kabul edecek mi
 
Katılım
17 Nis 2014
Mesajlar
15
sorun o zaten havale yapacak sonra fedex ile tutanaklı yükleme diyor
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Türkiye'de insan mı yok kardeşim. Motorun modelini yaz. Saçma sapan konular açmayın allah aşkına
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Benim eski skuteride sahibidene ilan verdiğimde ilk gelen mesaj böyle yabancı bişey olmuştu, ben tabi hiç umursamadım bile. Aylar sonra aynı mesajdan burda biri yayınladı resimli olarak. O zaman anladımki 3 kağıtçı bunlar :)
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Paypaldan ödenen paralar geri çekilebiliyor. Sakın aklına bile getirme. 500 dolarım gitti!
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Biz Türkiyede Türk e satamıyoruz adam ingilize satmış . Helal Vallaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst