Motosikletim yağ fışkırtıyor

Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Plakanın nerede olduğu belli değilse ruhsatla beraber değiştirmek zorunda kalıyorsun. Yaklaşık 250 lira.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
App çıkarma cezası var. Plakasız gezmeninde cezası çok. Sen en iyisi ruhsatı değiştir. Motora yeni plaka verilmiyor bildiğim kadarıyla.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
plaka 250 mi.... ne yaptiniz siz yahu.

88 tl ruhsat harci arti 15 tl basim ucreti. o kadar.

trafik belgesi yururlukten kaldirildi.

app bastirma ceza yersin, orjinal plaka cikarincaya kadar da motor baglanir
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
app plaka ureten artik kalmadi denebilir, mevzuat belli zaten. O kadar ugrasamam diyenler gidip int ustunde bir arastirma ile bulup yaklasik 50 tl ye kargo ile orjin plaka hemde muhurlu sekilde aliyor. Ancak muayenede o plakanin da farkina variyorlar bir sekilde. Bana sorarsan 30-40 tl icin illegal bir yola basvurmana gerek yok. Birde karakolda motorun bulundugu zaman ustunde plakasi yoktu diye tutanaga gecirir ve o tutanakla trafige gidersen senden ruhsat yenileme harci istemezler, 15 tl ye isin biter. Tuv istasyonundan plaka nedeni ile agir kusurlu olarak trafik subeye basvurdugunda da ruhsat harci alinmiyor. Simdi aklima geldi, hemen yaziyim dedim.
 
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
En azından bulunmuş dostum gerisi halledilir dert etme.

evet yavaş yavaş hallederim sıkıntı değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

app plaka ureten artik kalmadi denebilir, mevzuat belli zaten. O kadar ugrasamam diyenler gidip int ustunde bir arastirma ile bulup yaklasik 50 tl ye kargo ile orjin plaka hemde muhurlu sekilde aliyor. Ancak muayenede o plakanin da farkina variyorlar bir sekilde. Bana sorarsan 30-40 tl icin illegal bir yola basvurmana gerek yok. Birde karakolda motorun bulundugu zaman ustunde plakasi yoktu diye tutanaga gecirir ve o tutanakla trafige gidersen senden ruhsat yenileme harci istemezler, 15 tl ye isin biter. Tuv istasyonundan plaka nedeni ile agir kusurlu olarak trafik subeye basvurdugunda da ruhsat harci alinmiyor. Simdi aklima geldi, hemen yaziyim dedim.

saolasın usta inşallah bu kadar ucuza kapatırız genelde devletimiz böyle konularda geçirmeden bırakmaz. akşama doğru karakola gitcem tutanakta yazdırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst