- Katılım
- 3 Ocak 2007
- Mesajlar
- 521
- Konu Yazar
- #1
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın ..! inşallah son kazanız olur .. birde bu motosiklet ilk motosikletiniz miydi ?
Teşekkür ederim Arkadaşlar :queen:
Evet ilk motosikletimdi 1,92 boyunda 90 kilo olmama rağmen bu motosikletleri zaptetmek zor yeni başlıyanlar için ufak anektod. :wiinkk:
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın ..! inşallah son kazanız olur .. birde bu motosiklet ilk motosikletiniz miydi ?