Motosikletim ve Ben..

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Selamlar, Motosikletimi 11 Haziranda teslim almıştım. Fakat resimleri yayınlamak bugüne nasipmiş, geç olsun güç olmasın :p

Not: Motosikletin sol tarafından resim çekmedim bir hafta önce yaptığım kazadan çizikler mevcut. :salut:






 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hayırlı uğurlu olsun... Üzme tatlı canını mala gelsin herşey yerine gelir sağlık gibisi yok..:wiinkk:

Oldum olasın sevmişimdir su kava yeşili.. :D
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
hayırlı ve geçmiş olsun son kazan olur umarım

bu nijyalarda uğursuzmu ne alan düşüyor :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun.Bu arada 250r alıpta motoru yatırmayan yok sanırırm. Forumda iki üyede senin gibi 250 r aldı ve ne tesadüftürki ikiside motoru yatırdı.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
walla alan dusuor ne var bu motorlarda anllamadım cokmu dengesiz motor bunlar ne? ilginç :cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hayırlı olsun hocam herhalde el kitapçığında motosikleti alınca bir defa yatırmayınca randıman alamazsınız yazıyor . yada bayii öneriyor.herhalde..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın ..! inşallah son kazanız olur .. birde bu motosiklet ilk motosikletiniz miydi ?
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanırsın inşAllah, o çiziklerde nazarı olsun kafana takma bence :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Allah bağışLasın :) nur topu gibi valla :)

kazasız beLasız nice kiLometLer yapmanız diLekLErimLe..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun :) Kazasız sürüşler :) nazarlık kazanı yapmışsın zaten :)
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
25
selam dosdum kazasız sürüşler dilerim aman yavaş sür dedem dedi bunu bana bende heb aynısını yabıyom:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Teşekkür ederim Arkadaşlar :queen:


hayırlı olsun kazasız belasız kullanın ..! inşallah son kazanız olur .. birde bu motosiklet ilk motosikletiniz miydi ?

Evet ilk motosikletimdi 1,92 boyunda 90 kilo olmama rağmen bu motosikletleri zaptetmek zor yeni başlıyanlar için ufak anektod. :wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..:)kazasız belasız sürüşler..:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Teşekkür ederim Arkadaşlar :queen:




Evet ilk motosikletimdi 1,92 boyunda 90 kilo olmama rağmen bu motosikletleri zaptetmek zor yeni başlıyanlar için ufak anektod. :wiinkk:

Güle güle kullan motoru. Tabii düşecek motor, düşürmeyenimiz yok.. Bunun boyla, cüsseyle ilgisi yok. Aslında uygun açılarda düşmeye başladığında küçücük bir sandalyeyi bile tutamayacağımız durumlar oluyor, bu koskoca motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst