- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar abimle kavgalıyım moyosijlet spacy parasını ödeyeceğim dedi fakat ödemedi. Ruhsat benim üzerime kullanıyor motosikleti dükkanında vergileri ödemiyor 1.000 lirayı geçti cezalarla ruhsat hepsi onda şimdi polise şikayet etsem Mahkeme falan o kadar ilerlemesin istiyorum olay aile de karışan yok. Nasıl yapabilirim arkadaşlar? Polis yanımda da gelmiyor olay olmadan gelemryiz diyor nasıl yapabilirim?