- Katılım
- 5 Şub 2023
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba 0km bayiden düz vites 250cc bir motosikletimiz olacak inşallah.Bu sene mevsim geçtiği için sürmek istemiyorum ve öbür yaza binmeye başlayacağım.
Sorum şu ki ; Motoru bayiden aldığımda montajını vs yaptırmadan mı otoparka brandayla koymam gerekiyor,aküsünü taktırmamalı mıyım hiç, Nasıl bir yol izlemeliyim bilgilendirir misiniz
Not: motosikleti bayiden otoparkıma götürücem direk ve hiç binilmeyecek. Akü vs takılmamalı derseniz marş bile basmadan aracımla otoparka götürebilirim.
Sorum şu ki ; Motoru bayiden aldığımda montajını vs yaptırmadan mı otoparka brandayla koymam gerekiyor,aküsünü taktırmamalı mıyım hiç, Nasıl bir yol izlemeliyim bilgilendirir misiniz
Not: motosikleti bayiden otoparkıma götürücem direk ve hiç binilmeyecek. Akü vs takılmamalı derseniz marş bile basmadan aracımla otoparka götürebilirim.