- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
sen iş icabıda olsa yırtıyosun :mrgreen:
:queen: :queen: :queen: :queen: aa bak onu unutmusum günde ort. 300 km with activa
sen iş icabıda olsa yırtıyosun :mrgreen:
sen iş icabıda olsa yırtıyosun :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 PM ----------
seninki de fakir edebiyatı olmuş :mrgreen: :mrgreen:
SONSUZA KADAR SÜREN TEK AŞK MOTOSİKLET AŞKIDIR !!!!
Güzelmiş.Bunu duymamıştım.:cat::cat: