- Hadi gel motosikletçilik oynayalım sen motor ol ben gaz vereyim.
- Banane yaa ben motor olucam sen gaz ver!
- Ben oynamıyorum o zaman gidip evcilik oyniicam başkasıyla hıh.....
Araç sürücüsü kendisine arabacılık böyle işte diyor mu? Bizim camia neden kendine illa motor dedirtmeye çalışıyor anlamıyorum. Doğrusu "Motosiklet sürücüsü" yada sadece "sürücü" motorcu yada motosikletçi değil.