Motosikletçilik bazen halka hizmettir.

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaş arabayı servis yoluna çekmişti.İnsanlar servislerde üzgün azıcık ileri çeksede gitsek diyorlardı..Ağlıyordu tüm trafik.Kornalaaar,sellektörler nafile.:p

https://www.youtube.com/watch?v=rmuSt5N7wIg

[YT]rmuSt5N7wIg[/YT]
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
annelerin dur durak bitmeyen bayram temizligi devam ediyordu ... Yeter diyordu kızları yeter...vileda ağlıyordu... Çok hoş
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
- Hadi gel motosikletçilik oynayalım sen motor ol ben gaz vereyim.
- Banane yaa ben motor olucam sen gaz ver!
- Ben oynamıyorum o zaman gidip evcilik oyniicam başkasıyla hıh.....


Araç sürücüsü kendisine arabacılık böyle işte diyor mu? Bizim camia neden kendine illa motor dedirtmeye çalışıyor anlamıyorum. Doğrusu "Motosiklet sürücüsü" yada sadece "sürücü" motorcu yada motosikletçi değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst