Motosiklet Yardım..

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
70
Bu Motosikletin tarzı,Ve model fln bilen varmı çok hoşuma gitti granajları fln ..

36217128479790526206100.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
arkasındaki arabanın da plkası ZN imiş :D ilk gördüğümde bu mondial 125 ZN dedim.ama asya as 125 t de olabilir.Aynı motorlar sonucta bi fark yok bence.hepsi çin bunların.benim makine de içinde.ne yazıkki imkanlar bunlara el veryor
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Eniştemde var bunun siyahı çok tatlı duruyor özellikle çantalarla beraber. Hoş motor ama bana göre yorucu oluyo kullanımı. Kendisinin ilk motoru yorucu olmadığını düşünüyo bendede GV-250 var kıyaslama yapınca GV-250 audi zn125 doğan gibi diyebilirz :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst