Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkasındaki arabanın da plkası ZN imiş ilk gördüğümde bu mondial 125 ZN dedim.ama asya as 125 t de olabilir.Aynı motorlar sonucta bi fark yok bence.hepsi çin bunların.benim makine de içinde.ne yazıkki imkanlar bunlara el veryor
Eniştemde var bunun siyahı çok tatlı duruyor özellikle çantalarla beraber. Hoş motor ama bana göre yorucu oluyo kullanımı. Kendisinin ilk motoru yorucu olmadığını düşünüyo bendede GV-250 var kıyaslama yapınca GV-250 audi zn125 doğan gibi diyebilirz ))