- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim çocuklugum at ustunde geçti.
Dedem at bakardi ve benim en zevk aldigim sey o atlara hukmetmekti.
Attan korkmazdim ama ilk defa bindigim atta her zaman temkinli olurdum.
Dedem oyle ogretmisti.
Karakterini bildigi ati bana anlatir nasil hareket etmem gerektigini bana soylerdi.
Bazen dedemin soyledigi seylerin tersini de yasardim.
Yani deneyimledim ki dedemin dogrulari dogru ama yuzde yuz geçerli degil.
Benim de bir etkim olmasi gerek.
Bir gün dagdan bir at getirdiler.
yabani.
Yanina yaklastirmiyor.
ahila gittigimde onun yanina bile yaklasmazdim.
Acaip korkuyordum o attan.
Dedem de o ati arabaci ati yapacak.
Yani benim uzerine binmem gibi bir derdi yok.
Kosuma getirdimi isi bitiyor ama ben içten içe kendimi onun uzerinde goruyorum.
Goruyorumda yalnizca hayallerde.
Yanina bir seker vermek için bile yaklasamiyorum.
Ben o attan korktum.
Ve asla binemedim.
Hala ata binerim.
Ama bindigim hiç bir at, o korktugum atin içimde yarattigi deli firtinayi dindirmiyor.
Bu gun olsa yine o ata binmekten korkarim.
Yani degisen birsey yok.
Peki o zaman bu kadar laf salatasini niye yaptim?
Korkmayin diye.
Motosiklete binmekten korkmayin.
Kendinizden korkun.....
Motosiklet te bence at gibidir
Huyunu suyunu bilmezsen seni üzerinden atmak ister her defasinda.
Arkadaşlar bu yazinin ana temeli korku degil aslinda.
Fakat insanin dogasinda korkularinin üzerine gitme dürtüsü oldugu için korkulardan yola çıkarak yazdigim bi yazi bu.
Benim hayatta korktugum bi cok sey vardir belkide.
Ama bu korktugum seylerin üzerine giderken gözümü bile kirpmiyorum şahsen.
Eğer bunu yapabiliyorsam o şeye inanmışım demekki.
Ama bunu yaparkende gidilmesi gereken en doğru yol neyse o yolu izliyorum.
Yazida yol şartlarıyla ilgili bazı detaylardan bahsettim.
Bu detaylar dikkate alınmadığı taktirde kalıcı ve telafisi mümkün olmayan hasarlar bırakabileceğini anlatmaya çalıştım.
Bunlarin hepsi olmasa bile bir çoğu benim bu genç yaşimda edindiğim tecrübeler. Forum içerisinde benden çok daha tecrübeli ansiklopedi niteliginde insanlar var. Onlarin oldugu yerde bana konuşmak bile düşmez aslinda. Zaten bu yazdigim yazininda onlar için bi önemi yok. Çünkü onların benim önerilerime ihtiyacı yok. Sonuçta benim yaşım kadar onların motosiklet hayatı var.
Neyse konuya döneyim..
Ben motosikletten korkuyorum.
Yani korkuyorum derken ; Yazıda belirttigim ince detaylara takılmazsam başıma gelecekleri biliyorum en azından.
Yani kolum bile kırılsa kötü olur değilmi?
Motosikleti bir uzay mekiği kadar ciddiye almiyorum.
Ama gereken tedbirleri almazsam bir uzay mekiginin yörüngesinden çıkıp dünyanın boşluğunda kaybolacagı gibi, benimde hayatın karanlıklarına karışıp gideceğimi biliyorum.