- Katılım
- 30 May 2008
- Mesajlar
- 59
Motosiklet Tutkunluğunuz Kaç Yaşınıszda Başladı ? - 24-10-2008, 14:38 PM
--------------------------------------------------------------------------------
Evet Arkadaşlar Motosiklet Tutkunluğunuz Kaç Yaşınıszda Başladı ?
Benim Bu Sene Başladı
Dayımın Oğlu Sağolsun O Vesile OLDu Ve En Büyük Hayaliniz Hangisi ? Yani Sahip Olmak İstediğiniz Motor Hangisi iLK Sürdüğünüzde Nasıl Bi Heyecan Vardı
O Günü Tekrar Yaşiyalım
diye topik açmışsın ama sen yaşın yerine bu sene başladı diyorsun
güldüm gece gece
bu kadar olur valla 
--------------------------------------------------------------------------------
Evet Arkadaşlar Motosiklet Tutkunluğunuz Kaç Yaşınıszda Başladı ?
Benim Bu Sene Başladı
Dayımın Oğlu Sağolsun O Vesile OLDu Ve En Büyük Hayaliniz Hangisi ? Yani Sahip Olmak İstediğiniz Motor Hangisi iLK Sürdüğünüzde Nasıl Bi Heyecan Vardı
diye topik açmışsın ama sen yaşın yerine bu sene başladı diyorsun



