- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,592
ortaokul 2 de arkadaşın babasının mobiletinin lastiğini yaptırarak başladım ondan sonra babamın aldığı scooterla devam ettim ondan sonrada lise 2 de ilk vitesli motorumu kullandım ama hala bir motorum yok
r:yaş 18
İnşallah ALLAH Kısmet Eder.
Biraz Geç BaşlamışsınaMa Yinede O Kadar Geç Sayılmaz:rendeer: Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.
Merhaba ben 32 yaşındayım ve bende de bu sene başladı motor hevesi)
yaşlı bi amcamız vardı. hasbelkader bi motor sahibi olup heves sarmıştı bizde
yönlendirdik.. şu motoru al choopper al filan diye.
ilerleyen zamanlarda emekli yaşlı amcamız iyi kalite bi motor sahibi olup
gezilerimize geldi, uzun konaklamalı yolculuklar yaptık..
..sonraları dertleşirken amcanın söylediği şuydu:niye beni daha önce motorsikletlerle tanıştırmadın niye bana anlatmadın, böyle bi zevki, böyle bi rahatlığı ben keşke genç yaşlarımda tanısaydım demişti,
yaşı 71 hala motor biner kullanır, bmw si vardı. ağır geliyo diye sattık
suzuki burgman 400 aldı .. ama hala bmw m der başka bişi demez:cat: