Motosiklet Tutkunluğunuz Kaç Yaşınıszda Başladı ?

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
ortaokul 2 de arkadaşın babasının mobiletinin lastiğini yaptırarak başladım ondan sonra babamın aldığı scooterla devam ettim ondan sonrada lise 2 de ilk vitesli motorumu kullandım ama hala bir motorum yok:pr:yaş 18
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
19 yaşında iken, annemin teyzesinin oğlunda 97 model Honda cg 125 titan vardı, ben o zamanlar hiç sürmedim ama o motorla kardeşim arkasında çok gezdirdi ve sevda başladı.. şimdi yaşım 33 oldu 1500 km de 1 aylık cbf 150 sahibiyim.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
küçükten pejo ciddi olarak geçen sene :) motorumuda bu sene kendi alın terimle aldım hoş bi duygu :)
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
12 yaşında başladım 8 yıl bindim askerden sonrada bir daha kendi motorum olarak kısmet olmadı ama İnşallah bu hafta dananın kuyruğu kopacak özlem bitecek :)
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
17 yaşında lise sondayken başladım mobylette kullanıyordum kendi aramızda yarışlar felan düzenliyorduk 20 (2008) yaşımda ilk motoruma kavuştum ilk kullanmaya başladığımda heyecanım yoktu ama korkum vardı motor benim değildi deviririm bir tarafını çizerim diye korkuyordum ilerde alacağım tek motosiklet var onada yeni kafayı koydum YAMAHA YZF R1 ondan sonrada başka almam galiba :D
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
Aklım ermeye başlamadan daha ilkokuldayken başladı bende bu sevda hatta ortaokul yıllarımda arkadaşlarla mahalle aralarında bisikletçilerden kiraladığımız (çok iyi hatırlıyorum 10 liraydı saati çok paraydı bizim için) peugeot mopedlerle cirit atardık o yıllarda bizim okuldan bir arkadaşımızın kiraladığı motosikletle kaza yapması sonucu vefat etmesi bile yıldıramamıştı bizleri ancak bisiklet ve moped kiralayan bisikletçilerin daha sıkı denetlenmesiyle biraz ara vermiştik kullanmaya ama ömrüm boyunca bu sevdadan hiç vazgeçmediğimi iyi biliyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10-11 yaşında filandım sanırım...
ağaç kesme makinasının motoru ile çalışan bir scooter ım vardı...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
yaşlı bi amcamız vardı. hasbelkader bi motor sahibi olup heves sarmıştı bizde
yönlendirdik.. şu motoru al choopper al filan diye.
ilerleyen zamanlarda emekli yaşlı amcamız iyi kalite bi motor sahibi olup
gezilerimize geldi, uzun konaklamalı yolculuklar yaptık..
..sonraları dertleşirken amcanın söylediği şuydu:niye beni daha önce motorsikletlerle tanıştırmadın niye bana anlatmadın, böyle bi zevki, böyle bi rahatlığı ben keşke genç yaşlarımda tanısaydım demişti,
yaşı 71 hala motor biner kullanır, bmw si vardı. ağır geliyo diye sattık
suzuki burgman 400 aldı .. ama hala bmw m der başka bişi demez:cat:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
yaşlı bi amcamız vardı. hasbelkader bi motor sahibi olup heves sarmıştı bizde
yönlendirdik.. şu motoru al choopper al filan diye.
ilerleyen zamanlarda emekli yaşlı amcamız iyi kalite bi motor sahibi olup
gezilerimize geldi, uzun konaklamalı yolculuklar yaptık..
..sonraları dertleşirken amcanın söylediği şuydu:niye beni daha önce motorsikletlerle tanıştırmadın niye bana anlatmadın, böyle bi zevki, böyle bi rahatlığı ben keşke genç yaşlarımda tanısaydım demişti,
yaşı 71 hala motor biner kullanır, bmw si vardı. ağır geliyo diye sattık
suzuki burgman 400 aldı .. ama hala bmw m der başka bişi demez:cat:

aMa iYiKi Motora Yönlendirmişsiniz Yaşı 71 Motor Tutkunluğu Yinede Başlamış Oldu AMCAMA Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim:rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
yaşım 38.. ilk bidiğim motorsiklet 12 yaşında iken yamahanın vitesli bir motorsikleti idi adını tam hatırlamıyorum..o günden buna motor tutkum asla azalmadı.Motorsiklet hayatımın farklı yerde farklı zamanlarda bir yaşam tarzı oluştu...
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
60
benimde gecen sene basladı abim gt250r aldı ve ilk kullandıgım motor oydu(halada kullanıyorum:)) yas 17 askerden sora kendi emegimle 600rr yda suzuki gsx-r 600 alcam insallahhh....
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
7 yasından berı motorsıkletlere tutkum var...fotolarım var uzerlerınde motorların bılgısayarım yazın cokunce resımlerde gıttı olmasa kesın buraya eklerdım tuh beee....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst