Motosiklet Tutkunları Edirnekapı Şehitliği'ni Ziyaret Etti

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Alper_tim organizasyonda ki düzeni sağlamak için elinden geleni yaptığına bizzat şahid oldum.Bu kadar kalabalık bir gurubu idare etmek zaten imkansızdı.Ufak tefek aksaklıklar tabi ki olacaktı olduda.Motosiklet kullanıcıları olarak 29 ekimde vermek istediğimiz mesajın yerine ulaştığına inanıyorum.Organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Şimdiye kadar yapılan en rezil kortej organizasyonuydu. Suadiye grubu gelmeden Dolmabahçe'den çıktık, düzensiz bir şekilde arabalarla iç içe sürdük, böyle kalabalık bir kortejle E-5'e çıktık.
konusyosunuz ama bosa konusuoyrsunuz 1000 kısı ıstanbul trafıgı ıcınde duzgun bir kortej yapmak ımkansız organızasyonla alakası yok anlıyacagın gıden herkese kendım adıma tesekkur ederunm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst