- Katılım
- 23 May 2011
- Mesajlar
- 603
Alper_tim organizasyonda ki düzeni sağlamak için elinden geleni yaptığına bizzat şahid oldum.Bu kadar kalabalık bir gurubu idare etmek zaten imkansızdı.Ufak tefek aksaklıklar tabi ki olacaktı olduda.Motosiklet kullanıcıları olarak 29 ekimde vermek istediğimiz mesajın yerine ulaştığına inanıyorum.Organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.