Motosiklet tarihinin en iyi videolarından biri

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 yıl önce Ankara'ya sınava gitmiştim.
Tabi o zamanlar gluten alerjim olduğunu bilmiyorum.Tost yiyebiliyordum o zamanlar.
Sınav stresi,büyük şehire gelmenin heyecanı var.Tost almışım iki ısırmışım,sonra yerim diye çantanın ön kısmına koymuşum.

Üç ay sonra annem bulmuştu.Unutmuşum,birde çantanın kullanılan bir kısmı değil.Yoksa pasaklı değilimdir.İlk travmamız o zamandı :)Elinde taş gibi diş izleri olan bir tost.İlk o zaman evlatlıktan reddediliyordum :)

Tadi nasildi?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Engizisyon topcase muhteviyati : kirbac, zincir, giyotin, terlik...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

Aramızda az da olsa domestik ruhu olan var.
Onada şükür:)
Aristokrasi hiyerarşisi...
Heil Mr Mud'dan sonra ben de Don Mr Mud diyom.
Gun gelir Dük olur...
Ne de olsa yollarda viyadük...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

Bakım ayrı temizlik ayrıdır benim için abi.
Bakımı yaparken elimin degdigi yeri temizlerim gerisine pek uğraşmam.
Motorumun içi dışından temizdir yani :)
Aynen. Bakim ayri..
Ama parlak.nikelaj bana gore degil.
Fakat ruhum antipas..
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Bence giyotin işkence değil sert ceza yöntemi.

Birine 2 sene mobbing yapılsın.Uzun süreli yavaş,yavaş gücünü,ruhunu tüketirsin.

Giyotin kısa süreli vahşet.

Son dönemlerin işkence aleti ne giyotin ne kırbaç nede hitler metotları..

Bence mobbing.Az çekmiyoruz,totosu koltuk gören postmodern yöneticilerden.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Aristokrasi hiyerarşisi...
Heil Mr Mud'dan sonra ben de Don Mr Mud diyom.
Gun gelir Dük olur...
Ne de olsa yollarda viyadük...

Domestik Führer, Hmmm...
Düşünsene abi emir veriyorum "Enduro'cu olmayan herkesi gaz odalarına doldurun" diyorum.

Ama ben o anda evdeyim.
Domestik bir Führer dünyayı evde oturarak ele geçirir çünkü.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Domestik Führer, Hmmm...
Düşünsene abi emir veriyorum "Enduro'cu olmayan herkesi gaz odalarına doldurun" diyorum.

Ama ben o anda evdeyim.
Domestik bir Führer dünyayı evde oturarak ele geçirir çünkü.

Ne kadar iyisin..
Gaz odasi ha??
...
Yaparsin abi, senin neyin eksik??
Yaparim di mi???
Yaparsin koçum... ( ver gazı, ver gazı. Ama bunun icin ayri bir oda sart mi? Mahalle kaavesi daha uygun sankim?? Hem eve de yakin...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

Bence giyotin işkence değil sert ceza yöntemi.

Birine 2 sene mobbing yapılsın.Uzun süreli yavaş,yavaş gücünü,ruhunu tüketirsin.

Giyotin kısa süreli vahşet.

Son dönemlerin işkence aleti ne giyotin ne kırbaç nede hitler metotları..

Bence mobbing.Az çekmiyoruz,totosu koltuk gören postmodern yöneticilerden.

Zeki insansin..
Zeki insanlar daha duygusal olurlar ( kendimden bilyorum )
O yuzden bandaistsel bir yöntem bulmayi sana bırakıyorum.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Amcaoğlu yine döktürmüş enduro diye.
Dursun kenarda iş görür. :) :bounce::rendeer:
Bide biz iki 99 cularla ne derdin var la.
0BmW4o.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
O konuda bunalımdayım. Parça buldum bu seferde ustanın bayram öncesi işi yoğun yapamadı benimkini. Zaten araya bayram girdi bende uğraşamam.Ülkenin sahil kenarını turlayacağım inşallah. Bayramdan sonra inşallah halledecek. Zaten o halletse benim fazla işim yok motorun üstünde. Yani varda ben hızlı ilerliyorum ustadaki gibi olmaz. Ben iki günde motorları parçalayıp yerine uydurdum. Adam 2 haftadır statör değiştiremedi. :mrgreen:

Statör değiştirmekle bitmiyo iş. Komple tesisat elden geçecek. Temiz sakin kafa lazım. Aceleye getirme temiz olsun. Ktmyi satarsam bi gün bende bi mz cross yapabilirim. 😬
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Ne kadar iyisin..
Gaz odasi ha??
...
Yaparsin abi, senin neyin eksik??
Yaparim di mi???
Yaparsin koçum... ( ver gazı, ver gazı. Ama bunun icin ayri bir oda sart mi? Mahalle kaavesi daha uygun sankim?? Hem eve de yakin...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------



Zeki insansin..
Zeki insanlar daha duygusal olurlar ( kendimden bilyorum )
O yuzden bandaistsel bir yöntem bulmayi sana bırakıyorum.


Bandaistsel yöntem ne demek.Valla anlamadım
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
ESP olaydı bu kazayı yapmazdı. Arabada ESP mühim. ESP'siz arabaya binilmez walla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst