Bakım ayrı temizlik ayrıdır benim için abi.
Bakımı yaparken elimin degdigi yeri temizlerim gerisine pek uğraşmam.
Motorumun içi dışından temizdir yani![]()
Aramızda az da olsa domestik ruhu olan var.
Onada şükür
Bakım ayrı temizlik ayrıdır benim için abi.
Bakımı yaparken elimin degdigi yeri temizlerim gerisine pek uğraşmam.
Motorumun içi dışından temizdir yani![]()
2 yıl önce Ankara'ya sınava gitmiştim.
Tabi o zamanlar gluten alerjim olduğunu bilmiyorum.Tost yiyebiliyordum o zamanlar.
Sınav stresi,büyük şehire gelmenin heyecanı var.Tost almışım iki ısırmışım,sonra yerim diye çantanın ön kısmına koymuşum.
Üç ay sonra annem bulmuştu.Unutmuşum,birde çantanın kullanılan bir kısmı değil.Yoksa pasaklı değilimdir.İlk travmamız o zamandıElinde taş gibi diş izleri olan bir tost.İlk o zaman evlatlıktan reddediliyordum
![]()
Engizisyon topcase muhteviyati : kirbac, zincir, giyotin, terlik...Terliğin mi![]()
Aristokrasi hiyerarşisi...Aramızda az da olsa domestik ruhu olan var.
Onada şükür![]()
Aynen. Bakim ayri..Bakım ayrı temizlik ayrıdır benim için abi.
Bakımı yaparken elimin degdigi yeri temizlerim gerisine pek uğraşmam.
Motorumun içi dışından temizdir yani![]()
Aristokrasi hiyerarşisi...
Heil Mr Mud'dan sonra ben de Don Mr Mud diyom.
Gun gelir Dük olur...
Ne de olsa yollarda viyadük...
Domestik Führer, Hmmm...
Düşünsene abi emir veriyorum "Enduro'cu olmayan herkesi gaz odalarına doldurun" diyorum.
Ama ben o anda evdeyim.
Domestik bir Führer dünyayı evde oturarak ele geçirir çünkü.
Bence giyotin işkence değil sert ceza yöntemi.
Birine 2 sene mobbing yapılsın.Uzun süreli yavaş,yavaş gücünü,ruhunu tüketirsin.
Giyotin kısa süreli vahşet.
Son dönemlerin işkence aleti ne giyotin ne kırbaç nede hitler metotları..
Bence mobbing.Az çekmiyoruz,totosu koltuk gören postmodern yöneticilerden.
O konuda bunalımdayım. Parça buldum bu seferde ustanın bayram öncesi işi yoğun yapamadı benimkini. Zaten araya bayram girdi bende uğraşamam.Ülkenin sahil kenarını turlayacağım inşallah. Bayramdan sonra inşallah halledecek. Zaten o halletse benim fazla işim yok motorun üstünde. Yani varda ben hızlı ilerliyorum ustadaki gibi olmaz. Ben iki günde motorları parçalayıp yerine uydurdum. Adam 2 haftadır statör değiştiremedi. :mrgreen:
Al dayıoğlu buda benden, eski Enduroculardan kim kaldı.Amcaoğlu yine döktürmüş enduro diye.
Dursun kenarda iş görür.:bounce::rendeer:
Bide biz iki 99 cularla ne derdin var la.
[url=https://hizliresim.com/0BmW4o][url]https://i.hizliresim.com/0BmW4o.jpg[/url][/url]
Ne kadar iyisin..
Gaz odasi ha??
...
Yaparsin abi, senin neyin eksik??
Yaparim di mi???
Yaparsin koçum... ( ver gazı, ver gazı. Ama bunun icin ayri bir oda sart mi? Mahalle kaavesi daha uygun sankim?? Hem eve de yakin...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------
Zeki insansin..
Zeki insanlar daha duygusal olurlar ( kendimden bilyorum )
O yuzden bandaistsel bir yöntem bulmayi sana bırakıyorum.