motosiklet sürmek bende sinir yapmaya başladı.

Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Bu arada tarfikte en zevk aldığım olay, yan aynaları kapalı şapşalların aynalarını AÇ MAK tır.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Birşey sorucam fakat dalga geçmek yok...

Bu şurup gerçekten işe yarıyormu?

kardeşim şurup huysuz çocukları yatırmak için (yani uyusunlar diye) kullanılıyor sempatik sinir sistemini etkileyip sizi tepkisizleştiriyor yani refleksleriniz ve çoğu kişide düşünme yeteneğini devre dışı bırakıyor
bu arada arkadaşlar inanın bana dün bir arkadaşın arabasını aldım aldığıma bin pişman oldum 25 dakika trafik kilitlendi öyle kaldım bayağı bir cinsel içerikli laf sarfettim sürücülere karşı
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Motosikletle akşam iş dönüşü kilitli trafiğe çok da takılmadan (lambalar hariç) evime hızlıca ulaşmak bana çok zaman kazandırıyor inanın...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Daha geçtiğimiz pazar günü çorum-merzifon-amasya-mecitözü-çorum yapıcaktım planım böyleydi,ama olmadı malesef.Neden peki?...

Cumartesi gecesi motoru yıkadım,yağladım,sildim,cilaladım sabaha hazır bir vaziyette bıraktım.
Pazara sabahı yola çıktım,bir çarşıya inimde öyle yola çıkim dedim,hayy demez olaydım,çarşıya girdim fıstık yeşili hunday getz marka bir otomobil arkama dokundu dokunacak kadar yaklaştı ve sürekli selektör yapıyo.40 la gidilecek yolda artık 70km/s hıza ulaştım ''mecburen''sağım dolu önümde araçlar var,kural dinleyen kimse yok:pr:

Arkamdakine aynadan bir dakika yol vericem demek istesemde herif tınlamıyor.Neyse az ileride sağda bir boşluk buldumda sağa yanaştım hızımı 40 düşürdüm,fakat bela hala arkamda soluma geldi busefer üstüme sürdü ve beni sıkıştırdı...DURDUK:pr:

Veee ilk önce küfre maruz kaldım,biraz tartaklandım,ardından yumruklandım...Evliya tohumu değilimya,kaskım+montum+eldivenlerim sayesinde hiç bir darbeden etkilenmedim,artık vurma sırası bende:cherry:sadece birtane vurdum,tam burnunun üstüne.Eldivenime ve montun sağ dirsek kısmına nerden geldiyse bilmiyorum kan sıçradı.

Başında küfür ederek bekledim ayağa kalksın diye fakat kalkmadı,bende sinirlendim öfkemi yenemeyince,motorun deposuna yumruk attım.Daha sonra yırdılar felan işte birton ıvır zıvır.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
AMAN ABİLER O NASIL BİR ÖNERİDİR PASSİFLORA İÇ?

Birincisi içinde saf alkol var:
Her 5 ml'de (1 ölçek); Passiflora Sıvı Ekstresi 700mg Alkol, Tatlandırıcı;Sakkaroz, Koruyucu; Metil paraben, Propil paraben

İkincisi:
Dikkat gerektiren makinaları kullanmak zorunda olan kişilerde ve vasıta kullananlarda ilacın oluşturacağı santral depresif etki hatırda tutulmalıdır. Hamilelerde ancak doktor tavsiyesi ile kullanılabilir.

Yolda giderken tv seyreder gibi yola bakma yapar bu ilaç dalgınlık ve sersemlikte yapar dikkatsizlikte yapar.İki tek atta öyle bin motora der gibi birşey bu öneriniz...

Alkol varsa içmeyelim :) Yok zaten için diyen yok, şakasına öyle koymuşlar.

Küçükken bana öksürük şurubu içiriyorlardı, hasta olunca. Acayip uyku yapıyordu.
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
29
motorsikletlere hiç saygıları yok kıstırırlar yol vermezler geçende uzun yola çıktık akşam yoldayız karşıdan kaç tane araba geldiyse hiç biri kısa farda gelmiyo hepsi uzun yakıyo yaa önümüzü göremiyoz sellektör çekiyoz ama adamlar tın la mıyo
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Otobüsün sıkıştırmasına izin verecek pozisyonda olmayacaksın...ya sinirlerine hakim olacaksın ya da motora binmeyeceksin.. tabii yaşamak istiyorsan..
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Hergün işe gidip gelirken motosiklet sürüyorum. Bu 4 teker şöferlerinin hiç iki teker kullanıcılarına hiç saygısı yok. Bugünbir ieet şöförü yol ayrımında beni sıkıştırdı zar zor durabildim. Motorun ön tekeri baya yalpaladı. Yetiştim bağardım aynaya bak dedim sollarken. Bakmassam ne olacak diyince. Delirdim birden... Küfür falan ettim. Dövecektim nerdeyse. Plakasını gelene kadar unuttum. Sinirden sanırım. Unutmasaydım şimdi şikayet ediyordum. Bu kadar umursamaz nasıl olabiliyor anlamadım.

Aynı saygısızlığı araba kullanırkende yaşarsın bu sadece 2 teker mevzusu değil trafikte insanlar harbe gidiyormuş gibi heyacanlı :)
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Ben asıl araba kullanırken sinir oluyorum. Motor kullanırken genelde başkalarını sinir ediyorum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Daha geçtiğimiz pazar günü çorum-merzifon-amasya-mecitözü-çorum yapıcaktım planım böyleydi,ama olmadı malesef.Neden peki?...

Cumartesi gecesi motoru yıkadım,yağladım,sildim,cilaladım sabaha hazır bir vaziyette bıraktım.
Pazara sabahı yola çıktım,bir çarşıya inimde öyle yola çıkim dedim,hayy demez olaydım,çarşıya girdim fıstık yeşili hunday getz marka bir otomobil arkama dokundu dokunacak kadar yaklaştı ve sürekli selektör yapıyo.40 la gidilecek yolda artık 70km/s hıza ulaştım ''mecburen''sağım dolu önümde araçlar var,kural dinleyen kimse yok:pr:

Arkamdakine aynadan bir dakika yol vericem demek istesemde herif tınlamıyor.Neyse az ileride sağda bir boşluk buldumda sağa yanaştım hızımı 40 düşürdüm,fakat bela hala arkamda soluma geldi busefer üstüme sürdü ve beni sıkıştırdı...DURDUK:pr:

Veee ilk önce küfre maruz kaldım,biraz tartaklandım,ardından yumruklandım...Evliya tohumu değilimya,kaskım+montum+eldivenlerim sayesinde hiç bir darbeden etkilenmedim,artık vurma sırası bende:cherry:sadece birtane vurdum,tam burnunun üstüne.Eldivenime ve montun sağ dirsek kısmına nerden geldiyse bilmiyorum kan sıçradı.

Başında küfür ederek bekledim ayağa kalksın diye fakat kalkmadı,bende sinirlendim öfkemi yenemeyince,motorun deposuna yumruk attım.Daha sonra yırdılar felan işte birton ıvır zıvır.

Geçmiş olsun Mehmet hocam yahu.
Allahtan full korumayız varya. İnşallah bu tip embesillere tekrar maruz kalmazsın. (diyeceğim ama bunların kökü kurumuyor ki heryerdeler).
Yinede sakin olmakta fayda var.

Birde unutmadan iyiki yanında ütü yokmuş :) Yoksa o adamın halini düşünemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun,
Senin başına gelen her gün yüzlerce sürücünün başına geliyor,
Kişisel tavsiyem ;
öfkene hakim olamıyorsan motorlu araç kullanma,kullanıyorsan ve sürekli sinir harbi yaşıyorsan ara ver,
Bize en çok gerekli olan şey dikkattir,dikkatimizin de en büyük düşmanı beynin sürüş dışındaki konularla meşgul olmasıdır.
sinirli,öfkeli,dikkatsiz olduğum zamanlarda kesinlikle motosiklet kullanmıyorum,bu yüzden bazen gezinin başında dahi vazgeçtiğim,geri döndüğüm çok olmuştur.
maksimum dikkat ve performans olmadan südüğümüz her km gerçekte büyük tehlikelerle doludur
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
sabahları bir ölçek al öyle bin motora bak pamuk gibi olacaksın...
kimseye kızmadan işine gidip geleceksin...
ben başka türlü başedemiyorum bu trafik canavarları ile , hangi birini döveceksin hangisini adam edeceksin
bırak üzme kendini...


Motosiklet üstünde uyuklamak veya dikkat eksikligi gibi sorunlarının olmasını istiyorsa evet bu ilaç iyi bir öneri olabilir.

Bu ilaç uyku sorunları olanlar için öneriliyor tabi aynı zamanda sakinleştirici olarakta kullanılıyor.Motosiklet gibi dikkat isteyen bir aracın üstünde sakinleştirici almak büyük hata olur!!!
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Motosiklet üstünde uyuklamak veya dikkat eksikligi gibi sorunlarının olmasını istiyorsa evet bu ilaç iyi bir öneri olabilir.

Bu ilaç uyku sorunları olanlar için öneriliyor tabi aynı zamanda sakinleştirici olarakta kullanılıyor.Motosiklet gibi dikkat isteyen bir aracın üstünde sakinleştirici almak büyük hata olur!!!

Basit bir espriyi ne hale getirdiniz şimdi trafiğe çıkacam haa

hergün kask takın koruma takın deriz kimse tınlamaz , bu espriye amma açmışsınız yahu


 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Daha geçtiğimiz pazar günü çorum-merzifon-amasya-mecitözü-çorum yapıcaktım planım böyleydi,ama olmadı malesef.Neden peki?...

Cumartesi gecesi motoru yıkadım,yağladım,sildim,cilaladım sabaha hazır bir vaziyette bıraktım.
Pazara sabahı yola çıktım,bir çarşıya inimde öyle yola çıkim dedim,hayy demez olaydım,çarşıya girdim fıstık yeşili hunday getz marka bir otomobil arkama dokundu dokunacak kadar yaklaştı ve sürekli selektör yapıyo.40 la gidilecek yolda artık 70km/s hıza ulaştım ''mecburen''sağım dolu önümde araçlar var,kural dinleyen kimse yok:pr:

Arkamdakine aynadan bir dakika yol vericem demek istesemde herif tınlamıyor.Neyse az ileride sağda bir boşluk buldumda sağa yanaştım hızımı 40 düşürdüm,fakat bela hala arkamda soluma geldi busefer üstüme sürdü ve beni sıkıştırdı...DURDUK:pr:

Veee ilk önce küfre maruz kaldım,biraz tartaklandım,ardından yumruklandım...Evliya tohumu değilimya,kaskım+montum+eldivenlerim sayesinde hiç bir darbeden etkilenmedim,artık vurma sırası bende:cherry:sadece birtane vurdum,tam burnunun üstüne.Eldivenime ve montun sağ dirsek kısmına nerden geldiyse bilmiyorum kan sıçradı.

Başında küfür ederek bekledim ayağa kalksın diye fakat kalkmadı,bende sinirlendim öfkemi yenemeyince,motorun deposuna yumruk attım.Daha sonra yırdılar felan işte birton ıvır zıvır.

çözüm değil ama bazende bu sonuç kaçınılmaz oluyor.. bende istanbulda hergün karşılaşıyorum ya sabır diyorum :) hep... bendeki eldiven normal ama yazlık eldiven en kısa zamanda eklem yerleri korumalı bir elviden almak gerekmiş :) anlaşılan....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Peki ozaman bir soru daha hatta bir kaç soru daha...

1-herkez alabilirmi,reçete gerekirmi veya doktor muayenesi?

2-belli bir ölçeği varmı yoksa fondipmi yapıyoruz:cherry: beni anca yumuşatırda bu:)

m.şanveren arkadaş:cat:

Bu passiflora yı biz üniversitede iken, elbette cepte para yok:mrgreen: kafa çekmek için alırdık:queen: Bir şişeyi fondip edersen emin ol hiçbişeye kızacak halin kalmaz:p pamık gibi kelle olursun vallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst