Birşey sorucam fakat dalga geçmek yok...
Bu şurup gerçekten işe yarıyormu?
AMAN ABİLER O NASIL BİR ÖNERİDİR PASSİFLORA İÇ?
Birincisi içinde saf alkol var:
Her 5 ml'de (1 ölçek); Passiflora Sıvı Ekstresi 700mg Alkol, Tatlandırıcı;Sakkaroz, Koruyucu; Metil paraben, Propil paraben
İkincisi:
Dikkat gerektiren makinaları kullanmak zorunda olan kişilerde ve vasıta kullananlarda ilacın oluşturacağı santral depresif etki hatırda tutulmalıdır. Hamilelerde ancak doktor tavsiyesi ile kullanılabilir.
Yolda giderken tv seyreder gibi yola bakma yapar bu ilaç dalgınlık ve sersemlikte yapar dikkatsizlikte yapar.İki tek atta öyle bin motora der gibi birşey bu öneriniz...
Hergün işe gidip gelirken motosiklet sürüyorum. Bu 4 teker şöferlerinin hiç iki teker kullanıcılarına hiç saygısı yok. Bugünbir ieet şöförü yol ayrımında beni sıkıştırdı zar zor durabildim. Motorun ön tekeri baya yalpaladı. Yetiştim bağardım aynaya bak dedim sollarken. Bakmassam ne olacak diyince. Delirdim birden... Küfür falan ettim. Dövecektim nerdeyse. Plakasını gelene kadar unuttum. Sinirden sanırım. Unutmasaydım şimdi şikayet ediyordum. Bu kadar umursamaz nasıl olabiliyor anlamadım.
Daha geçtiğimiz pazar günü çorum-merzifon-amasya-mecitözü-çorum yapıcaktım planım böyleydi,ama olmadı malesef.Neden peki?...
Cumartesi gecesi motoru yıkadım,yağladım,sildim,cilaladım sabaha hazır bir vaziyette bıraktım.
Pazara sabahı yola çıktım,bir çarşıya inimde öyle yola çıkim dedim,hayy demez olaydım,çarşıya girdim fıstık yeşili hunday getz marka bir otomobil arkama dokundu dokunacak kadar yaklaştı ve sürekli selektör yapıyo.40 la gidilecek yolda artık 70km/s hıza ulaştım ''mecburen''sağım dolu önümde araçlar var,kural dinleyen kimse yokr:
Arkamdakine aynadan bir dakika yol vericem demek istesemde herif tınlamıyor.Neyse az ileride sağda bir boşluk buldumda sağa yanaştım hızımı 40 düşürdüm,fakat bela hala arkamda soluma geldi busefer üstüme sürdü ve beni sıkıştırdı...DURDUKr:
Veee ilk önce küfre maruz kaldım,biraz tartaklandım,ardından yumruklandım...Evliya tohumu değilimya,kaskım+montum+eldivenlerim sayesinde hiç bir darbeden etkilenmedim,artık vurma sırası bende:cherry:sadece birtane vurdum,tam burnunun üstüne.Eldivenime ve montun sağ dirsek kısmına nerden geldiyse bilmiyorum kan sıçradı.
Başında küfür ederek bekledim ayağa kalksın diye fakat kalkmadı,bende sinirlendim öfkemi yenemeyince,motorun deposuna yumruk attım.Daha sonra yırdılar felan işte birton ıvır zıvır.
Motosiklet üstünde uyuklamak veya dikkat eksikligi gibi sorunlarının olmasını istiyorsa evet bu ilaç iyi bir öneri olabilir.
Bu ilaç uyku sorunları olanlar için öneriliyor tabi aynı zamanda sakinleştirici olarakta kullanılıyor.Motosiklet gibi dikkat isteyen bir aracın üstünde sakinleştirici almak büyük hata olur!!!

Basit bir espriyi ne hale getirdiniz şimdi trafiğe çıkacam haa
hergün kask takın koruma takın deriz kimse tınlamaz , bu espriye amma açmışsınız yahu
Yapılan espiri insan hayatını ilgilendiriyorsa birazdaha dikkatli olmak gerekir.
Daha geçtiğimiz pazar günü çorum-merzifon-amasya-mecitözü-çorum yapıcaktım planım böyleydi,ama olmadı malesef.Neden peki?...
Cumartesi gecesi motoru yıkadım,yağladım,sildim,cilaladım sabaha hazır bir vaziyette bıraktım.
Pazara sabahı yola çıktım,bir çarşıya inimde öyle yola çıkim dedim,hayy demez olaydım,çarşıya girdim fıstık yeşili hunday getz marka bir otomobil arkama dokundu dokunacak kadar yaklaştı ve sürekli selektör yapıyo.40 la gidilecek yolda artık 70km/s hıza ulaştım ''mecburen''sağım dolu önümde araçlar var,kural dinleyen kimse yokr:
Arkamdakine aynadan bir dakika yol vericem demek istesemde herif tınlamıyor.Neyse az ileride sağda bir boşluk buldumda sağa yanaştım hızımı 40 düşürdüm,fakat bela hala arkamda soluma geldi busefer üstüme sürdü ve beni sıkıştırdı...DURDUKr:
Veee ilk önce küfre maruz kaldım,biraz tartaklandım,ardından yumruklandım...Evliya tohumu değilimya,kaskım+montum+eldivenlerim sayesinde hiç bir darbeden etkilenmedim,artık vurma sırası bende:cherry:sadece birtane vurdum,tam burnunun üstüne.Eldivenime ve montun sağ dirsek kısmına nerden geldiyse bilmiyorum kan sıçradı.
Başında küfür ederek bekledim ayağa kalksın diye fakat kalkmadı,bende sinirlendim öfkemi yenemeyince,motorun deposuna yumruk attım.Daha sonra yırdılar felan işte birton ıvır zıvır.
Peki ozaman bir soru daha hatta bir kaç soru daha...
1-herkez alabilirmi,reçete gerekirmi veya doktor muayenesi?
2-belli bir ölçeği varmı yoksa fondipmi yapıyoruz:cherry: beni anca yumuşatırda bu![]()