Motosiklet sesli zil sesi.

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ya aklıma takıldı mp3 olarak start ederek ara gaz vercek bir zil sesi varmıdır elinizde mümkünse shooper tarzı bir motosikletin sesi olsun :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende öyle biseyi çok istiyom abi...siz bana güzel ses videosu gönderin...videodan sesi ayırır, keser, böler, parçalar, formatını değistirir güzel biseyler yaparım...siz video bulup buraya koyun...yada link verin...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bende öyle biseyi çok istiyom abi...siz bana güzel ses videosu gönderin...videodan sesi ayırır, keser, böler, parçalar, formatını değistirir güzel biseyler yaparım...siz video bulup buraya koyun...yada link verin...

Valla güzel teklif anahtar teslimi gibi oldu :mrgreen: dur bakim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------
[YT]jnQMbOjXMBk[/YT]

http://www.youtube.com/watch?v=jnQMbOjXMBk

Bak bu olabilir direk start tuşuna bastığında başlasın mesela.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:29 ----------

Yada bu
[YT]ES0QjZSYanw[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=ES0QjZSYanw[YT]3LjfIo8qAeY[/YT]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim 3. video da ki ses hepsinden güzelmis...kaçıncı dakika ve sndan sonra kesecegimi söyle ona göre kesip göndereyim sana...özelden msn gönderiyorum eklersin...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
abicim 3. video da ki ses hepsinden güzelmis...kaçıncı dakika ve sndan sonra kesecegimi söyle ona göre kesip göndereyim sana...özelden msn gönderiyorum eklersin...

Bak 1. Video da 8 saniyeden başlayarak 24 e olabilir amac zil sesi caldığında kesinti olmadan sanki sesin devamı olsun :queen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
dostum elimde 35 farklı eksoz sesi var ama hepsi super sport motorların uzama sesi =) gayet net =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum elimde 35 farklı eksoz sesi var ama hepsi super sport motorların uzama sesi =) gayet net =)
abi seni çok seviyorum...:cherry:
bana gönderir misin onları...:rendeer:
özelden msn gönderiyorum...
tesekkür ederim...:cherry:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Racer2000 kardes enin bana yoladığını benim tel beğenmedi neden bilmiyorum. :pr:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
özelden bie atiyosun burada paylaşta bi faydası olsun bari ..baska arkadaslarda faydalansın di mi .. bencil degil sencil olalım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
cok tesekkür ettim abicim...:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:44 ----------


alla allaaa :silent::silent:
mp3 formatında abi...niye calmayorki...

Ne bilim telefon motora karşı galiba :queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Rapidshare-free user-beklenen sürenin dolması beklenir-sonra download'a tıklanarak indirilir.Ama bu link error verdi.:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst